DE GROENE HENDRICKX

Zuivelmarkt 25 - 3500 HASSELT | Update restaurant details | Show phone number011.24.33.39

Informations

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Begin juli hebben we een korte vakantie geboekt in hasselt (4 dagen). De eerste dag zijn we op de grote markt gaan eten wat niet slecht was maar ook niet fantastisch (we kende de buurt nog niet zo goed). De volgende dag hebben we de groene hendrickx ontdekt. Dit is eigenlijk een hotel van de lodge groep waar je als niet gast blijkbaar wel kan eten. Mijn partner had de mixed grill van vlees besteld, ikzelf varkenshaasje met gesmolten kaas in spek gerold. De gerechten waren zeer correct van smaak en prijs. De bediening was zéér vriendelijk, netjes en vlot. Een echte aanrader om enkel te eten. Aan de balie van het hotel lag een folder met info over de kamers die er ook zeer verzorgd uitzagen. Bij een volgend bezoek aan hasselt zeker het overwegen waard!

UserPicture
, 36 years, hasselt
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Ik kom hier heel graag. Vooral voor die ene knappe garçon, Geke noemt hij!! Hij is zo lief en vriendelijk!!De baas mag blij zijn dat hij hem heeft want daarzonder zou het heel wat minder zijn

You may also be interested in these establishments:

ABDIS RESTAURANT BAR

Cuisine French, Seasonal, Fusion