Average 6.8 Score based on 7 reviews

Kasteelstraat 21 8890 DADIZELE

Brasserie

Tuesday

Show phone number Email Website

Waar gezelligheid troef is bij een frisse pils, stevige Trappist of één van onze verse gerechten, of met een lekker geurende koffie bij een ouderwets gebakken wafel of pannenkoek.
Specialiteit: Gegrillde ribbetjes, Vispannetje, Pannekoeken, Wafels.

Facilities Terrace
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

7 persons have written a review about ORCHIDEE

This restaurants is recommended for:

• Couples 67%
  • Groups 34%
  • Kids 34%
  • Business 67%
  • Best value 100%
Steven Verkaemer
Reviewed on 10/08/2016

Nooit meer.... slechte bediening,degoutante kok.

Totaal onsympathieke bediening... stel vooral geen vraag of ze kijken je aan alsof je van ander planeet komt. Lachen kan de opdienster alleen bij het ontvangen. De kok vond het nodig om bruut zijn hand op men schouder te leggen van achter mij komend zo onverwacht als mogelijk. Nog nooit meegemaakt. Boertig. Wij mochten niet op ons paard zitten en de enige die dat was was de kok en personeel zelf. Het enige wat we vroegen was een croc-monsieur en ons geld spenderen. De enige reden dat we hier nog eens binnengingen was omdat we dachten dat de taverne beetje verder gesloten was. De vorig keer was het 20 graden toen we op het terras gingen plaatsnemen en ze wilden niet bestellen. Het terras stond er .klant is hier geen koning maar compleet onbeschoft zo lijkt wel.Net of ze niet graag verkopen.Nergens zo behandelt als hier.Nooit meer.

Madeleine Muriel Vaillandet
Reviewed on 11/07/2016

une sympathique taverne

comme toujours à chaque passage par DADIZELE le plaisir de déjeuner dans votre taverne "l'Orchidée". Repas, ambiance et service très agréable et tout cela avec le sourire de la patronne et le sérieux du "patron". Adresse à retenir et à découvrir lors des passages des nombreux frontaliers dans les serres voisines... Nous reviendrons dans quelques semaines.

sandra Deleers
Reviewed on 11/08/2015

lekkere dagschotel

Deze week gestopt voor een dagschotel. Ik werd vriendelijk en attent bediend. Er werden zelfs warme groenten voorgesteld in plaats van de salade ( wegens bolle buik ) wat ik zeer vriendelijk vond. Het was zelfs zeer lekker. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug mijn dagschotel eten.

Jeroen S
Reviewed on 10/08/2015

Alvast geen vridenlijke ontvangst...

Gisteren op onze fietstocht bij Orchidee gestopt om iets te eten. Zeker een gezellig terras. Maar... Ik weet niet of het lag aan het feit dat mijn vriendin en ik fietskledij aanhadden en de uitbaters mss slechte ervaringen gehad hebben met grote groepen fietsers, maar toen ik de kaart vroeg was het antwoord botweg "daar ligt ze"... Ok... Toen we niet direct aanstalten maken om deze te nemen (enigszins geschrokken door de botte reactie) volgde: "Jah, kzal ze maar zelf geven zeker....". Moesten we nie zoveel honger gehad hebben, waren we normaal op dat moment al lang vertrokken. De vraag of we een pannenkoek konden eten werd beantwoord door "ah nee, tuurlijk niet, da's enkel in de namiddag"... Mijn excuses aan de opdienster dat ik zo onwetend ben... Vooraan hun menukaart schrijven ze bovendien dat ze hun opdieners graag vriendelijk behandeld zien worden... Mochten ze zelf beginnen met vriendelijk te zijn, dan zal dat alvast geen probleem geven. Uiteindelijk heb ikzelf een croque gegeten en deze was wel ok. Ook niet meer.

pierrette staelens
Reviewed on 16/07/2015

vriendelijk en leuk terrasje!!

Net met mijn vriendin een tomaat garnaal gegeten. Het was Super lekker en Super vers.een zeer gezellig terras en zeer vriendelijke uitbaters. We komen zeker terug om ook eens die lekkere pannekoeken te proeven. we waren echt aangenaam verrast. Blijf zo voort doen.

sebastien van onacker
Reviewed on 06/04/2015

lekker gegeten leuk adresje

mijn man en ik aten er ribbetjes en een vispannetje en het was zeer lekker en vers, we werden er vlot en vriedelijk bediend ondanks het toch vol zat. We komen ZEKER terug ik vind het een aanrader doe zo voort.

Heidi Jonckheere
Reviewed on 28/03/2015

nog nooit meegemaakt !! Kom hier NOOIT meer

We wilden gewoon een snelle hap dus kozen we voor een croque met groenten en verse soep. Ik vroeg of het mogelijk was deze klaar te maken met bruin brood... ze hadden dit niet. Soep werd opgediend met bruinbrood.? Groenten waren voor de helft vers, de andere helft op azijn uit bokalen. Geen dressing of iets erbij. Ik vroeg wat kechup. Hadden ze niet... Soep was héél erg zout... hadden ze iets te verdoezelen???? Bij het afdienen werd gevraagd of het gesmaakt heeft. Ik zei dat ik het jammer vond dat het niet mogelijk was om croque met bruin brood te krijgen. Dit werd overgebracht naar de kok en de reactie was klaar en duidelijk: ze kiezen het goedkoopste van de kaart en zouden dan willen gediend worden als een koning... Wij gaan bijna wekelijks uit eten, waren al in (heel goedkope)restaurant over heel de wereld... maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.