Tuesday
Show phone number Email Website

Madeleine Muriel
Madeleine Muriel recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

une sympathique taverne

comme toujours à chaque passage par DADIZELE le plaisir de déjeuner dans votre taverne "l'Orchidée". Repas, ambiance et service très agréable et tout cela avec le sourire de la patronne et le sérieux du "patron". Adresse à retenir et à découvrir lors des passages des nombreux frontaliers dans les serres voisines... Nous reviendrons dans quelques semaines.

sandra
sandra recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Price/quality

lekkere dagschotel

Deze week gestopt voor een dagschotel. Ik werd vriendelijk en attent bediend. Er werden zelfs warme groenten voorgesteld in plaats van de salade ( wegens bolle buik ) wat ik zeer vriendelijk vond. Het was zelfs zeer lekker. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug mijn dagschotel eten.

Jeroen

Alvast geen vridenlijke ontvangst...

Gisteren op onze fietstocht bij Orchidee gestopt om iets te eten. Zeker een gezellig terras. Maar... Ik weet niet of het lag aan het feit dat mijn vriendin en ik fietskledij aanhadden en de uitbaters mss slechte ervaringen gehad hebben met grote groepen fietsers, maar toen ik de kaart vroeg was het antwoord botweg "daar ligt ze"... Ok... Toen we niet direct aanstalten maken om deze te nemen (enigszins geschrokken door de botte reactie) volgde: "Jah, kzal ze maar zelf geven zeker....". Moesten we nie zoveel honger gehad hebben, waren we normaal op dat moment al lang vertrokken. De vraag of we een pannenkoek konden eten werd beantwoord door "ah nee, tuurlijk niet, da's enkel in de namiddag"... Mijn excuses aan de opdienster dat ik zo onwetend ben... Vooraan hun menukaart schrijven ze bovendien dat ze hun opdieners graag vriendelijk behandeld zien worden... Mochten ze zelf beginnen met vriendelijk te zijn, dan zal dat alvast geen probleem geven. Uiteindelijk heb ikzelf een croque gegeten en deze was wel ok. Ook niet meer.

pierrette
pierrette recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

vriendelijk en leuk terrasje!!

Net met mijn vriendin een tomaat garnaal gegeten. Het was Super lekker en Super vers.een zeer gezellig terras en zeer vriendelijke uitbaters. We komen zeker terug om ook eens die lekkere pannekoeken te proeven. we waren echt aangenaam verrast. Blijf zo voort doen.

sebastien

lekker gegeten leuk adresje

mijn man en ik aten er ribbetjes en een vispannetje en het was zeer lekker en vers, we werden er vlot en vriedelijk bediend ondanks het toch vol zat. We komen ZEKER terug ik vind het een aanrader doe zo voort.