Very Good 8.6 Score based on 16 reviews

Kerkstraat 9 2240 MASSENHOVEN

Belgian French

Monday - Tuesday -

Show phone number Website

Zoals de naam laat vermoeden is HET PANNENHUIS het eerste huis in de streek dat gebouwd werd met een dak van pannen. Deze naam wordt dan ook al meer dan een eeuw gerespecteerd.

U wordt vriendelijk verwelkomd op uw culinaire reis door een jonge dynamisch ploeg. Bij het intieme kaarslicht, het prachtige interieur en met het Albertkanaal in zicht kunt u heerlijk genieten van een rijke waaier van originele & dagverse gerechten. Voor wie niet ‘à la carte’ wenst te kiezen biedt de chef altijd een geschikt alternatief, zoals onze suggestiemenu.

De wijnkaart is zeer divers en bevat zowel gerenommeerde als minder gekende wijnen uit de beste wijnstreken. De ganse tijd zijn wij op zoek om voor u de beste wijnen te selecteren bij de beste gerechten.

Zoals u merkt is HET PANNENHUIS een veelzijdige zaak. Achteraan is een originele orangerie die uitkijkt op onze binnentuin. En waar je bij warm weer heerlijk kan tafelen in alle rust. Daarom zouden wij u graag verwelkomen in HET PANNENHUIS, wij zijn er van overtuigd dat het voor u een echte ontdekking zal zijn.

s'Middags lunchen en onthaasten, 's avonds dineren in zalige sferen.
Het typeert Het Pannenhuis, waar je niet enkel komt om te eten. We zijn gesitueerd op enkele honderden meters van de afrit van Massenhoven (E313). En als de weergoden het toelaten nodigen we je graag uit op ons Zuiders terras. De familie Naedts tekent voor een pure en eerlijke keuken met dagverse produkten, veelal geteeld in eigen tuin. Bij heerlijke spijzen horen smaakvolle wijnen. Onze exquize selectie kan ongetwijfeld menig wijnliefhebbers bekoren. Als kers op de taart bieden wij U een exclusieve collectie van Dyrberg/Kern juwelen aan. Leuk om te geven en te krijgen voor elk buget.
NIEUW : LICHTE ZONDAGLUNCH (aangepaste porties) -
VOORGERECHT, SOEP,HOOFDGERECHT EN DESSERT €23,90.

Facilities Children's menus, Parking, Air conditioning, Terrace, Garden, Bar - Lounge Atmosphere Contemporary surroundings, Farm
Payment methods Master Card, Visa

16 persons have written a review about HET PANNENHUIS

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Topdining 100%
  • Best value 100%
Stefaan De Ridders
Reviewed on 24/07/2015

TOP-restaurant voor koppels!

Ik kan me enkel maar positief uitspreken over dit restaurant. Behalve misschien dat het niet zo direct geschikt is om "onderweg" even te stoppen met een maat (2 mannen). Wij storen ons daar niet aan maar alles is romantisch ingericht. Het interieur is navenant. Zeer rustgevende mooie gezellige tuin met trapjes en een klaterend beekje. Klassieke muziek op de achtergrond. Zeer vriendelijke bediening. Een "chique" restaurant waar toch een losse en ongedwongen sfeer heerst, zowel qua klanten als het personeel dat tegelijk heel attent en zeer behulpzaam is. Het eten is buitengewoon verzorgt en zeer lekker, zeer mooi gepresenteerd. De porties zijn groot genoeg. Het is het type restaurant waar je van verwacht dat je nadien nog naar het frituur moet maar dat moet dus niet. Bij de aperitief lekkere verse kleine gerechtjes, geen gewoon zouten nootje. Alles is zeer hygiënisch en netjes (ook de toiletten, vaak een pijnpunt). Het was eerder rustig maar het was dan ook een gewone doordeweekse donderdag. Zeer mooie en rustige omgeving. Score eten: 9/10. Score omgeving: 9/10. Score prijs-kwaliteit: 9/10 (champagne-aperitief met lekkere hapjes, scampi's - 8 stuks - met frieten en fijn groentenslaatje, panne cotta met vruchtencoulisse, dubbele expresso met koekjesassortiment euro 48 per persoon). Kans op herhalingsbezoek? Zeer zeker maar dan eerder om indruk te maken met een nieuwe vriendin :-).

Jozef

Op goede weg!

Gezellig sfeer met goede bediening. Beperkte keuze op kaart. Mag nog iets verfijnder!

andre
1 Beoordeling

Brasserie met de prijs van een michelin-restaurant

Veel te duur voor wat het was. We eten regelmatig beter in 't Hertenhof in Berlaar voor de helft van de prijs. Daar zit het dan ook vol. Hier waren nog plaatsen vrij.

Ines

Uitstekend

Zeer aangenaam restaurant met perfekte bediening. Zeer lekker eten, mooi entourage. In één woord, fantastisch.

Staf

Middelmatig restaurant

Vorig jaar waren wij het laatst in dit restaurant en wij waren over alles zeer tevreden. Wij gingen nu met een positieve vooringenomenheid terug, maar liepen een desillusie op. De kwaliteit en de kwantiteit waren heel wat minder, en de prijs viel dan ook tegen. Jammer.

hilda

sfeervol

uiterst verzorgd

FRANCIS

matig

Gezellig etentje met 2 gepland, normale conversatie niet mogelijk, geluidsoverlast van een grote groep. De kaart vrij beperkt en garnituur voor elke schotel is hetzelfde (sla, rauwkost).

marc

pannenhuis

in een woord PREFECT!!

daniel

huislijk en gezellig

jurgen

Sfeervol goed

Een goed restaurant met een goede keuken en uitstekende service.De kaart is uitgebreid maar de menu's mogen iets ruimer zijn op het bord.