Reviews for Kelderman

8.8
Stijn
Stijn recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy

Blijft 1 van mijn topfavorieten!

Alweer TOP, meer hoeft er niet gezegd worden ;-)

Fabrice
Fabrice recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy

Perfect

Alles was gewoon perfect ... Zelf mijn moeder die heel moeilijk is kon er niets om aanmerken :-)... De service was uitstekend, het eten was heeeeel lekker en girafineerd en het kader was heel gezellig. We zullen zeker nog is terug gaan!

Liesbeth
Liesbeth recommends this restaurant for: Gastronomy

Super genieten!

Lekkere gerechten in een aangenaam kader met een correcte vriendelijke bediening!Een aanrader!

Jean-Pierre
Jean-Pierre recommends this restaurant for: Groups

Absoluut toprestaurant !

Schitterend restaurant, topkeuken, uitstekende bediening ... Kortom het beste restaurant van de streek ! De sommelier is zondermeer de attractie, in zeer positieve zin ! We waren er met de familie en beleefden een geweldige topavond ! Zeker voor herhaling vatbaar !!!

theo
theo recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy

een streling voor de tong

dikwijls worden in restaurants de ogen meer verwend dan de tong ! hier is de tong op de eerste plaats ! enorm lekker en ik ben tevreden dat ze terug de vroegere ( Hubert) recepten erbij gehaald hebben. een plaats om te genieten en alles te vergeten ! super !!!

Caroline

Rustig culinair genieten met schilderijtjes...

Fijne formule van restodays om een sterrenrestaurant te ontdekken met de all in formule aan een goede prijs. Correct onthaal alsook de bediening. Schitterend eten,een ster waard. Mooie bordpresentatie. Heerlijke bijpassende wijnen. Aangepast dessert was mogelijk. Privé parking oké. Zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend adres voor speciale gelegenheden.

Laurens

Perfecte late valentijn

...

Luc

toprestaurant

Zeker een aanrader.

Kristel

een fantastische culinaire ervaring

Uitstekende keuken, leuke en professionele bediening, rustige sfeer. Een aanrader voor iedere liefhebber van visgerechten...