De Arme Duivel

Sunday

Show phone number

4 persons have written a review about DE ARME DUIVEL

JOHNNY Andreasen

Lekker zoals altijd. EEN AANRADER!!!

Ben gisteren voor de zoveelste maal gedurende meer als twintig jaar nog eens lekker gaan eten maar spijtig staat de salade Robespierre niet meer op de kaart! Die was pas lekker! Ik zie hem graag terug op de kaart of als suggestie!

JOHNNY Andreasen

perfect

Dit restaurant bestaat al een eeuwigheid en was vroeger een place to be en nog steeds kan je er heeeeel goed eten aan een redelijke prijs!! Echt een aanrader!!!

Stefan Hameau

Oerdegelijk

Eigenlijk moet je geen reclame maken voor De Arme Duivel, je beperkt immers je kansen om zelf nog plaats te vinden in dit kleine, maar o zo leuke eethuisje, dichtbij de Bourlaschouwburg. In dit voormalig cafeetje serveert men nu oerdegelijke Belgische keuken, met voor mij de lekkerste garnaalkorketjes van het westelijk halfrond. Vriendelijke bediening en lekker bier van de tap. Reserveren verplicht, want we zagen tijdens ons etentje zo'n 20-tal mensen teruggestuurd worden, bij gebrek aan plaats.

nathalie meyvisch

Kom daar graag,enhet is er altijd al lekker...

Kom daar graag,enhet is er altijd al lekker geweest,toffe sfeer,toffe mensen die er werken,kei schattig ding daar tussen al die vele dure winkels.En zomers bij heel warm weer,kan je de koelte van terras altijd daar vinden.Top plekje in Antwerpen