Monday, Tuesday
Show phone number Email

Gioia
Reviewed on: 24/11/2017
Gioia recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Gastronomy, Price/quality

een echte aanrader voor de vleesliefhebber!

Per toeval ontdekt en boenk erop! Je zou er knal voorbij rijden, denkend dat het een café is, maar stap gerust eens binnen en je wordt vanaf seconde 1 (h)eerlijk ontvangen door de gastvrouw, die zelf achter het fornuis staat te kokerellen. Vlees heeft voor haar geen geheimen, ze kan je perfect uitleggen hoe welk vlees smaakt! Geweldig mals vlees, zelfgesneden verse frietjes en overheerlijke pepersaus! La Chouffe van 't vat en de gezellige no-nonsens babbel van de gastvrouw zorgden voor een super gezellige avond. Zeer democratische prijzen voor de royale porties die je krijgt. We komen zeker terug!!!

Ingrid
Reviewed on: 02/11/2017
Ingrid recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

We hebben heerlijk genoten van ons eten. De...

We hebben heerlijk genoten van ons eten. De aanbevolen menusuggesties waren gevarieerd. Prima keuze kunnen maken. Gastvrijheid en vriendelijk was top. Gezellig eetcafe voor iedereen een aanrader.

Dirk
Dirk recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

ECHTE AANRADER, overheerlijk !

Zeer eerlijke en overheerlijke keuken. Creatieve bazin/kokkin. Dagverse frietjes, waar vind je die nog ? Formidabel lekkere pepersaus. En ik eet er meestal, tenminste als het verkrijgbaar is, onglet (ook binnenspier of longhaas genoemd), onwaarschijnlijk lekker vlees is dat. De bazin is altijd uiterst vriendelijk en attent en vandaag zijn we er weer gaan eten, liet ze ons proeven van een franse stoofschotel die ze gemaakt had voor het menu van deze weekend. Mijn vrouw is een Waalse (ja van de provincie Hainaut) en omdat ze het Nederlands nog niet goed machtig is spreken we onder elkaar altijd Frans. Daarom zijn we zeer verbaasd om die beoordeling 'Very unpleasant' te lezen. Wij vinden de gastvrouw juist bijzonder vriendelijk. Ik ben er een vaste klant geworden en raad het aan bij al mijn vrienden en kennissen.

Lidwine

Very unpleasant

Comportement TRÈS désagréable de la part de la patronne du restaurant. Notre "faute"; nous venons du hainaut, nous sommes francophones. Nous parlons pourtant néerlandais dès notre entrée dans cet établissement. HONTEUX!!!!!!!!!!!'n Very unpleasant behavior from the owner. Our "fault": we come from Hainaut, we are French-speaking so we speak Dutch, as well as possible, from our arrival in this restaurant. SHAMEFUL!!!!!!!!!!!

Dirk

Waar voor je geld

Je kan er altijd eten met de juiste prijs kwaliteit verhouding. Ben al jaren klant en het is altijd in orde. Je kan het beste een keuze maken van het grote suggestie bord dat aan de muur hangt.

Tiffany

Al regelmatig komen eten, elke keer zeer tevred...

Al regelmatig komen eten, elke keer zeer tevreden, Het eten is steeds super! De thema menu's zijn een echte aanrader. Eetcafe slachthuis heeft een doodeenvoudig kader, een mix van een bruine kroeg en bistro waar ik me volledig in thuis voel!