Reviews for In Den Doorn

Book
8.2
Philippe
Philippe recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

Vlot, Lekker, Gezellig.... Kortom, super !

Ondanks de ernaast gelegen drukke weg, is het terras toch aangenaam om te zitten. De bediening gaat zeer vlot en het personeel is werkelijk supervriendelijk en doet er alles aan om hun gasten in de watten te leggen. Frietjes worden bijvoorbeeld, zonder te moeten vragen, spontaan bijgezet zodat je altijd warme frietjes hebt. De mosselen van het huis, de vol-au-vent en de kabeljauw hebben alle leden van onze groep bekoord en voor de prijs moet je het zeker ook niet laten. (wij kwamen uit op 35€ per persoon voor een apero, een hoofdmaaltijd en afzakkertje nadien). Onze groep bestond uit 2 tieners, 3 65+'ers en 4 veertigers. Jong en oud is voldaan en tevreden vertrokken na deze gezellige avond.

kathy&Dirk
kathy&Dirk recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Zalig genieten van lekker eten in gezellige...

Wij waren op 2daagse in de streek en vonden deze gezellige taverne/resto een leuke manier om onze avond af te sluiten. We waren heel aangenaam verrast!! Lekker eten, mooi op je bord gebracht, geen lange wachttijd. Kwaliteit op je bord. Je kan zowel binnen als buiten op een goed onderhouden terras eten, naast een drukke weg maar door de groene aankleding en t lekker eten vergeet je dit vlug. stoort niet. Bediening vriendelijk en vlot. Wij raden dit zeker aan. keren zeker tevreden terug.

Emilie
Emilie recommends this restaurant for: Groups

Middelmatig

Zeer druk op de avond dat wij langskwamen (woensdagavond omstreeks 19u30). Ook al hadden wij een tafel gereserveerd werd er ons een "alternatieve" tafel aangebonden, wat dus wou zeggen dat er een tafel van 4 verdeeld werd in 1 en werd opgeschoven. Het zorgde ervoor dat wij een beetje in het midden van alles plaats moesten nemen. Enorme drukte zorgde voor een 'schoolcafetaria' gevoel, wat misschien nog meer in de verf gezet werd door zo in het midden te moeten zitten dicht bij andere tafels. Service was goed, met vriendelijke obers. Ons vlees was te hard uitgebakken wat voor taaie stukken zorgden en mijn vriend heeft niet de saus geserveerd gekregen dat hij vroeg. Dessert was zeer lekker, waardoor onze avond toch nog gemiddeld positief eindigde. Een beetje een tegenvaller, sinds ik zo veel goeds heb gehoord over deze plaats. Misschien was het extreem druk en kwamen we aan het einde van de service?

Snoeks
Snoeks recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Aangename avond

Groep 10 personen.Ik had gereserveerd via de site en ook nog eens telefonisch gecheckt of de reservatie in orde was. Bij aankomst bleek echter dat men de reservatie toch op een week eerder had vastgesteld. Dat werd echter onmiddellijk met de glimlach opgelost. Er werden enkele tafels bij elkaar geschoven en gedekt zodat we een aantal minuutjes later konden aanschuiven. Er is een uitgebreide keuze aan gerechten. Ook al nam onze tafel verschillende à la carte gerechten, hebben we niet lang moeten wachten. Het eten was gewoon lekker en genoeg. De bediening was voortreffelijk. We gaan zeker terug.

Erwin
Erwin recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Komen terug

Lekker,vlot en vriendelijk. Mosselen "van het huis" absolute aanrader.

Virginie

Super!

Voor herhaling vatbaar: lekker eten, goede service met de glimlach!

chris
chris recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Top

We waren aangenaam verrast , er is duidelijk een nieuwe kok aan de slag. Mooie verzorgde en eerlijke gerechten , dag en nacht verschil met enkele jaren terug , zeker doen

Guy
Guy recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Leuke ervaring

Lekker en goed verzorgd eten. Bediening in orde . Plaats aan venster kant Aalstersesteenweg een beetje koud door openen van deur voor het binnenkomen.

lieven
lieven recommends this restaurant for: Couples, Groups, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Gezellig kader om lekker te eten. Een aanrader...

Gezellig kader om lekker te eten. Een aanrader!