Restaurant De Stokerij

Tichelrei 2A 9000 GHENT
Reviewed on  30/11/2019 09:48
Rene recommends this restaurant for:

Vlotte en vriendelijke service, lekker eten tegen zeer betaalbare prij...

Vlotte en vriendelijke service, lekker eten tegen zeer betaalbare prijzen. Aangenaam interieur!

Reviewed on  30/11/2019 09:48
Rene recommends this restaurant for:

Vlotte en vriendelijke service, lekker eten tegen zeer betaalbare prij...

Restaurant Rasoi

Vlaanderenstraat 49 9000 GHENT
Reviewed on  02/10/2018 15:33
Rene recommends this restaurant for:

Goede service, veel keuze, democratische prijzen! Ook aangenaam interi...

Goede service, veel keuze, democratische prijzen! Ook aangenaam interieur. Ik kom waarschijnlijk nog terug!

Reviewed on  02/10/2018 15:33
Rene recommends this restaurant for:

Goede service, veel keuze, democratische prijzen! Ook aangenaam interi...

Restaurant Urfa Kebap

Sleepstraat 90 9000 GHENT
Reviewed on  09/10/2016 10:22

Degelijk eten voor een prijsje

Eigenlijk wou ik gaan eten in het Ethiopisch restaurant in de Sint-Salvatorstraat.Die was nog niet open en ik ben dan maar binnengestapt in deze zaak. Ik heb de stoofpot "Urfa" gekozen en deze was heerlijk.Vlotte en vriendelijke bediening.Met een aperitiefje en een karaf witte wijn erbij, heeft mij dit slechts € 26 gekost.Voor herhaling vatbaar.

Reviewed on  09/10/2016 10:22

Degelijk eten voor een prijsje

Restaurant Restaurant Carpe Diem

Dorpsstraat 147 9980 SINT-LAUREINS
Reviewed on  19/08/2016 13:48

Prima kwaliteit

Dit restaurant gelegen in het landelijke Sint-Laureins heeft een echt mooi interieur en een aangenaam terras bij goed weer. Ik kies de oesters als voorgerecht en die waren prima vers eb verfrissend. De ribeye als hoofdgerecht is perfect gegrild. Voeg daaraan toe een vriendelijke en vlotte service en de avond is perfect verlopen. Een aanrader!

Reviewed on  19/08/2016 13:48

Prima kwaliteit

Restaurant Restaurant - Brasserie De Graslei

Graslei 7 9000 GHENT
Reviewed on  12/08/2016 17:28

Ontgoocheld

Tweede bezoek aan deze zaak, de eerste maal voor de lunch en die was echt ok. Vol verwachtingen ben ik dan ook eens voor het diner gegaan. Vanaf het begin is het misgelopen. De hapjes van de chef, voorzien op de menukaart werden niet geserveerd (vergeten?). Op het bordje voorzien voor een broodje is eer ook niets afgekomen. Het kroketje als hoofdgerecht was naar mijn smaak te hard gebakken. Het hoofdgerecht (scampi's diaboliques) was maar flauwtjes, de bediening niet erg vriendelijk.Er zal geen derde keer komen.

Reviewed on  12/08/2016 17:28

Ontgoocheld

Restaurant 't Laethems Ros

Reviewed on  12/08/2016 17:20

Rustig dineren.

Aangenaam interieur. De menu is gevarieerd en vrij lekker, met gegrilde kabeljauw als hoofdgerecht.De bediening is vrij vlot en aangenaam. Om nog eens terug te gaan.

Reviewed on  12/08/2016 17:20

Rustig dineren.

Restaurant In Den New Karpel

Dijkweg 37 9031 DRONGEN
Reviewed on  09/06/2016 19:55

Heerlijk genieten

Prachtig kader als het mooi weer is. Super vriendelijke bediening. Menu van heel goede kwaliteit. De asperges op Vlaamse wijze zijn super heerlijk. De tongrollertjes smaken super lekker. Ook het dessert mag er zijn. Zeker de moeite waard.

Reviewed on  09/06/2016 19:55

Heerlijk genieten

Restaurant De Klimop

Martelarenplein 5 3000 LOUVAIN
Reviewed on  05/06/2016 09:06

Lekker en vlotte bediening

Met een groep gaan eten is niet altijd evident . Bij de klimop is dat blijkbaar geen probleem. Snelle, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is er van goede kwaliteit( ik had gekozen voor de kalfszwezeriken met asperges en krielaardappelen). Afzonderlijk betalen bleek ook geen enkel probleem te zijn. Het feit dat de zaal afgeladen vol zat is ook betekenisvol.Een aanrader dus!

Reviewed on  05/06/2016 09:06

Lekker en vlotte bediening

Restaurant Faits Divers

Korenmarkt 31 9000 GHENT
Reviewed on  14/05/2016 18:41

Kwaliteit en degelijkheid

Aangenaam kader in het hartje van Gent. Vlotte en vriendelijke bediening. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht en nagerecht zijn van zeer goede kwaliteit. Ik kom zeker nog eens terug!

Reviewed on  14/05/2016 18:41

Kwaliteit en degelijkheid

Restaurant De Notelaer

Leernsesteenweg 87 9800 BACHTE MARIA LEERNE
Reviewed on  22/04/2016 10:52

Deskundigheid troef!

Aangenaam interieur in een mooi kader. Ik kies voor de menu Notelaer. Het kroketje smaakt erg lekker en de vissoep die daarop volg is overheerlijk.Het hoofdgerecht is een steak van uitstekende kwaliteit.Als toetje een lekker stukje Tiramisu.Alle wordt met deskundige uitleg geserveerd. Ook de wijnen zijn heerlijk en aan zeer schappelijke prijzen aangeboden.Al bij al een uitstekend culinaire ervaring. Aan te raden!

Reviewed on  22/04/2016 10:52

Deskundigheid troef!

Restaurant Restaurant - Brasserie De Graslei

Graslei 7 9000 GHENT
Reviewed on  04/04/2016 14:38

Lunch met klasse

Aangenaam interieur en vlotte service. De lunch met als voorgerecht garnaalkroketten en als hoofdgerecht scampi's diaboliques (een andere keuze is mogelijk), wordt met stijl geserveerd en is heerlijk. Een minpuntje : het voorgerecht wordt geserveerd terwijl ik nog bezig ben met het aperitief. Voor de rest geen opmerkingen. Goed dus.

Reviewed on  04/04/2016 14:38

Lunch met klasse

Restaurant La Vita E Bella

Brusselsesteenweg 414 9050 LEDEBERG - GHENT
Reviewed on  30/03/2016 09:17

Reputatie terecht

Ik wou reeds lang naar dit restaurant gaan wegens de goede kritieken.Ik werd niet ontgoocheld.Aangenaam interieur en vlotte bediening.De porties zijn royaal en van hoge kwaliteit, bij het aperitief wordt er een stukje pizza geserveerd. De gegrilde steak was van uitstekende kwaliteit.Het feit dat er op een dinsdagavond ruim 30 klanten aanwezig zijn bewijst dat het hier goed is.Ik kom nog eens terug.

Reviewed on  30/03/2016 09:17

Reputatie terecht

Restaurant Eat-aly

Nederkouter 37 9000 GHENT
Reviewed on  12/02/2016 18:21

Verassend Italiaans

De zoveelste Italiaan dacht ik. Ze serveren allemaal hetzelfde. Bij Eat Aly niet dus. Wat een schitterende, verse en verrassende keuken. Een carpaccio van vis was een uitstekende starter, gevolgd door een verse kleine soort pizza met courgettes en scampi's. De ravioli met scampi's waren ook om van te smullen.Een sorbet om te bekomen en daarna een reuze gamba met pasta's. De tiramisu kon er bij mij niet meer bij, maar wat een lekker eten. Voor mij het beste Italiaanse restaurant van Gent. Ik zal er nog komen.

Reviewed on  12/02/2016 18:21

Verassend Italiaans

Restaurant Chez Nous

Ledebergplein 27 9000 GHENT
Reviewed on  08/12/2015 09:04

Gezellig lekker restaurantje

In het centrum van Ledeberg bevindt zich een aangenaam en gezellig restaurant.De inrichting is vrij origineel. Bij het binnenkomen worden we onmiddellijk begeleid naar de door ons gereserveerde tafel.De dienster is vriendelijk en we gaan elk voor een hoofdschotel, een contrefilet voor mij en een stuk kabeljauw aan de overkant.De porties zijn royaal en met lekkere groentjes en frietjes geserveerd.Na het nuttigen van een koffie wordt ons nog een limoencello aangeboden.Lekker gegeten aan een eerlijke prijs.Zeker een aanrader.

Reviewed on  08/12/2015 09:04

Gezellig lekker restaurantje

Restaurant Borsalino

Vlaanderenstraat 44-46 9000 GHENT
Reviewed on  30/11/2015 19:50

Wereldrecord snelservice

Gereserveerd bij Borsalino. Toch tafel krijgen in Pizzeria San Marino. Pas aperitief besteld en voorgerecht komt eraan.Vriendelijkheid is er ook niet. 2 minuten na het voorgerecht komt het hoofdgerecht reeds.Een half uur voor een driegangenmenu. Nog goed dat ik een voucher had aan halve prijs.Hier kom ik nooit meer!!!

Reviewed on  30/11/2015 19:50

Wereldrecord snelservice

Restaurant 't Stoveke (het Stoveke)

Oude Geraardsbergsesteenweg 26 9090 MELLE - GHENT
Reviewed on  25/09/2015 10:53

Aangename ervaring

Bij het binnenkomen wordt de deur voor ons door de waard geopend.Het interieur valt onmiddellijk op : stijlvol.De keuze gaat naar een 3 gangenmenu met aangepaste wijnen. De halve kreeft smaakt overheerlijk.Ook de hoofdschotel mag er zijn! Alles is hier zeer lekker.De prijs lijkt mij normaal voor dit soort restaurant.

Reviewed on  25/09/2015 10:53

Aangename ervaring

Restaurant Pain Dolive

Blaisantvest 33 9000 GHENT
Reviewed on  24/08/2015 19:51

Lekker en eenvoudig

Fris en aangenaam interieur. Pas binnen, komt de baas mijn bestelling opnemen. Ik ga voor Thaïse groene curry met scampi's. Na het nuttigen van een aperitiefje komt de hoofdschotel op tafel : lekkere scampi's met een uitmuntende frisse saus. Echt lekker. Ik ga buiten met een aangenaam gevoel : lekker eten voor niet veel geld en een vlotte en vriendelijke service. Een aanrader!

Reviewed on  24/08/2015 19:51

Lekker en eenvoudig

Restaurant Jin Jiang

Griendeplein 4 9000 GHENT
Reviewed on  22/08/2015 20:04

Geen tweede maal

Bij het binnenstappen ben ik aangenaam verrast door het interieur.Echt aangenaam. Alhoewel er maar twee klanten in de zaak zijn, duurt het vrij lang vooraleer de dienster (een westerse) mijn bestelling komt opnemen.Ik bestel een aperitiefje een voorgerechtje en een hoofdschotel, bij de maaltijd bestel ik ook een karafje witte wijn. Opnieuw duurt het vrij lang vooraleer het voorgerechtje komt. Een klein hapje om zo te zeggen. In plaats van een karafje witte wijn, brengt de dienster mij een karafje rode wijn.....De hoofdschotel is ok van smaak maar het is opnieuw een kleine portie. Op het einde van de maaltijd vraag ik aan de dienster waar het toilet is en krijg als antwoord :" Wie zoekt die vindt meneer", toch niet echt klantvriendelijk. In het toilet blijkt er ook geen water uit de kraan te komen...Neen ik kom hier niet meer!

Reviewed on  22/08/2015 20:04

Geen tweede maal

Restaurant China Paleis

Prinses Clementinalaan 136 9000 GHENT
Reviewed on  16/08/2015 14:00

Verfrissend Chinees

Van alle Chinese restaurants in Gent, biedt China Paleis de meest authentieke kaart. De service verloopt vlot en vriendelijk. De verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend! Dicht bij het station gelegen, spijtig dat de buitenkant van het restaurant een beetje vervallen is. Het interieur is daarentegen ok. Toch een aanradeer.

Reviewed on  16/08/2015 14:00

Verfrissend Chinees

Restaurant Brasserie Courant D'eau

Gordunakaai 59 9000 GHENT
Reviewed on  04/08/2015 10:06

Royaal

Aangenaam kader met een leuk menu. Eerst een carpaccio van zalm die heel verzorgd geserveerd wordt.Vervolgens een entrecôte van kalf : royale portie geserveerd met krokante frietjes die warm blijven dankzij de puntzak. Als dessert een dame blanche die er mag zijn. De bediening loopt vlot en de obers zijn uitermate vriendelijk. Een aanrader.

Reviewed on  04/08/2015 10:06

Royaal

Restaurant De Boshoeve

Ledestraat 64 9971 LEMBEKE
Reviewed on  11/07/2015 09:33

Aangename verassing

Op een donderdagavond uitgenodigd om in de Boshoeve te komen eten. Voor mij totaal onbekend, maar een zeer aangename verassing.Ondanks het feit dat de zaal goed vol was, komt de baas vrij snel de bestelling opnemen. Na het nuttigen van een aperitief op het terras worden we gevraagd om plaats te nemen aan een ronde tafel.Twee minuten nadien komt één van de vriendelijke serveerster reeds met het voorgerecht.Voor mij waren dat heerlijk pikante scampi's diaboliques. Na een korte pauze komt het hoofdgerecht : een overheerlijke petit nerf van uitzonderlijke kwaliteit.Dit was smullen. We bestellen nog een dessert dat meer dan royaal is.Hier is het aangenaam vertoeven. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Reviewed on  11/07/2015 09:33

Aangename verassing

Restaurant De Kersentuin

Brusselsesteenweg 797 9050 GENTBRUGGE
Reviewed on  03/07/2015 16:37

Inderdaad tegenvaller

Met volle moed mijn pensioen daar gaan vieren. Wat een tegenvaller inderdaad. Half uur wachten vooraleer men de keuze van het aperitief komt opnemen...De service verloopt chaotisch en soms zeer onvriendelijk.. vb Gaan jullie ook nog koffie drinken?Het eten is ok, maar de wachttijd tussen de schotels is veel te lang.Het eten is ok maar niet uitzonderlijk, spijtig voor de baas die probeert de meubelen te redden.

Reviewed on  03/07/2015 16:37

Inderdaad tegenvaller

Restaurant Cochon De Luxe

Brabantdam 113 9000 GHENT
Reviewed on  08/04/2015 08:02

Niet echt ontevreden, het eten was goed, de bediening was aan de trage...

Niet echt ontevreden, het eten was goed, de bediening was aan de trage kant. Het restaurant was om 19.00 uur nog niet open, dat zou toch 10 minuten op voorhand moeten kunnen. Het eten was lekker, maar de porties waren nogal klein.De sanitair is ook vrij beperkt in ruimte.Er is dus nog een en ander vatbaar voor verbetering.

Reviewed on  08/04/2015 08:02

Niet echt ontevreden, het eten was goed, de bediening was aan de trage...