Reviews

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
pierre van espen
pierrevan espen
Reviewed on  12/08/2021 10:56
pierre recommends this restaurant for:

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst

pierre van espen
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  12/08/2021 10:56
pierre recommends this restaurant for:

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...

ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst