Restaurant De Metinas

Markt 12 1730 ASSE
Reviewed on  14/11/2016 08:13

Het is nog nét betaalbaar voor gewoon eten, de service was ok, maar al...

Het is nog nét betaalbaar voor gewoon eten, de service was ok, maar als ik echt gezellig en lekker wil eten (iets dat blijft hangen), zou ik er wel niet terug gaan.

Reviewed on  14/11/2016 08:13

Het is nog nét betaalbaar voor gewoon eten, de service was ok, maar al...

Restaurant Restaurant Boury

Rumbeeksesteenweg 300 8800 ROULERS
Reviewed on  12/10/2015 08:40

Boury, een culinair hoogtepunt

De lunch bij Boury was een wilde gok, anderhalf uur rijden, dan hoop je dat het aan de verwachtingen voldoet! Het was een schot in de roos! Waar bij dergelijke zaken de wowfactor vooral bij de hapjes en het voorgerecht ligt, was hier, als één vd weinige zaken tot nu toe, alles evenwaardig en gewoonweg top. Ik heb momenteel een nieuwe lieveling! Als ik dan toch een minpuntje mag noemen, het bedienend personeel was schitterend, de sommelier heeft uitstekende keuzes gemaakt, en de samenstelling van de gerechten werd met veel enthousiasme gepresenteerd, maar de enkele keer dat we de gastvrouw aan tafel hebben gehad, was dit kort en redelijk 'lomp'. Maar ik kan me voorstellen dat iedereen wel een een 'mindere' dag heeft, dus het zal er me niet van weerhouden eens terug te keren!

Reviewed on  12/10/2015 08:40

Boury, een culinair hoogtepunt

Restaurant Jer - Just Eat Right

Persoonstraat 16 3500 HASSELT
Reviewed on  23/03/2015 08:48

Lekker lunchen

"JER" stond in voor een zeer fijne lunch, het eten was uitstekend, niets op aan te merken, met een zeer strakke, maar correcte bediening waarbij je amper met je ogen kon knipperen alvorens een glas bijgevuld werd, of er gevraagd werd of nog iets gewenst was. Daarom dat ik dit restaurant eerder als zakelijk zou aanbevelen, ipv voor bv koppels, romantisch gezien iets minder dus.

Reviewed on  23/03/2015 08:48

Lekker lunchen

Restaurant Magis

Hemelingenstraat 23 3700 TONGRES
Reviewed on  24/06/2014 14:51

Zeer aangename ervaring

Een aanrader! Super mooi kader, heerlijk eten en een vlotte bediening, was het zeker waard om tot in Tongeren te rijden!

Reviewed on  24/06/2014 14:51

Zeer aangename ervaring

Restaurant Kommilfoo

Vlaamsekaai 17 2000 ANTWERP
Reviewed on  26/03/2013 08:06

de moeite waard!!

Heerlijk gegeten, het eten was verfijnd en puur, de bediening was top, zeker veel bijgeleerd over de wijnen bij het menu dankzij een enthousiaste sommelier. Topadresje!!

Reviewed on  26/03/2013 08:06

de moeite waard!!

Restaurant Kurt's Pan

Sint-Jakobsstraat 58 8000 BRUGES
Reviewed on  15/10/2012 09:03

Zeer gezellig en knus

Zeer gezellig en knus restaurant, met degelijk eten op je bord. De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Enkel de prijzen algemeen vind ik niet altijd in verhouding met wat je er voor krijgt.

Reviewed on  15/10/2012 09:03

Zeer gezellig en knus

Restaurant Bleu De Toi

Rue des Alexiens 73 1000 BRUSSELS (CENTER)
Reviewed on  08/10/2012 08:27

Best ok

BLEU DE TOI is een gezellig klein, ongedwongen restaurantje, met een goede degelijke keuken. Niets fancy, en het meubilair zou netter mogen zijn. De bediening was vriendelijk, maar had iets aanweziger mogen zijn.

Reviewed on  08/10/2012 08:27

Best ok

Restaurant 't Truffeltje

Bogaerdstraat 18-20 9200 TERMONDE
Reviewed on  29/06/2012 08:56

Lekker, degelijk eten

Lekker eten, zeer degelijk, maar niets echt verrassend. Bediening redelijk basic, zou voor zo'n restaurant iets professioneler mogen zijn. Geen begeleiding naar de tafel, geen begeleiding naar de deur op het einde. Geen bijvullen van het water. Interieur niet echt inspirerend of origineel maar wel net en warm.

Reviewed on  29/06/2012 08:56

Lekker, degelijk eten