Restaurant La Brasserie De La Gare

LudoVerstraeten
Reviewed on  06/09/2015 14:25
Ludo recommends this restaurant for:

topbrasserie met degelijke correcte schotels

Ben er nu recent op korte tijd 2 keer gaan eten. Heb telkens genoten van de geserveerde schotels en van de omkadering. Het is nog een echt autenthiek brusselse brasserie met degelijke bediening, zeer lekkere keuken. Voor een diner met 2 kan je er ook naar toe maar noteer dat het buiten op het terras vrij luidruchtig kan zijn en dat er binnen weinig discretie is. Maar voor een gezellig etentje met collega's of vrienden, toppie en steeds parking te vinden recht tegenover. Ik ga zeker terug.

Ludo Verstraeten

placeholder Ludo Verstraeten BETEKOM, Belgium
LudoVerstraeten
Reviewed on  06/09/2015 14:17

ZWAK. PRIJZIG. GEBREKKIGE SERVICE EN KEUKEN ONDERMAATS

2 maal gevraagd door ober wat we willen drinken 2 maal gezegd dat er geen pladijsfilet meer was pladijsfilet zit daar dan nog de volledige graat in... dacht van niet vervanggerecht keuze van de chef: paar kleine stukken vis met wat gestoomde groenten en boontjes in spek gerold... fritten waren donkerbruin gebakken en zeker diepvriesfritten. vrij stevige rekening (25 euro voor pladijsfilet) amateuristische bediening wegblijven.

Ludo Verstraeten
Reviewed on  06/09/2015 14:17