Restaurant Hof Van Heusden

Laarnebaan 99 9070 HEUSDEN
Reviewed on  08/03/2020 10:04
Van de Bossche recommends this restaurant for:

Lunchmenu, ook op zaterdag mogelijk, is ons alle 6 zeer goed bevallen!...

Lunchmenu, ook op zaterdag mogelijk, is ons alle 6 zeer goed bevallen! Prima prijs/kwaliteit!

Reviewed on  08/03/2020 10:04
Van de Bossche recommends this restaurant for:

Lunchmenu, ook op zaterdag mogelijk, is ons alle 6 zeer goed bevallen!...

Restaurant Bistro Oud Dorp

Oud Dorp 12 1654 HUIZINGEN
Reviewed on  22/03/2014 07:58

Evenwichtig samengesteld restodays menu

Ons avondje uit is ons prima bevallen in Oud Dorp.heel vlotte bediening, prima gerechten, eigentijds kader. Maar bovenal uitstekende prijs/kwaliteit . Voor herhaling vatbaar.

Reviewed on  22/03/2014 07:58

Evenwichtig samengesteld restodays menu

Restaurant Lesco

Stationsstraat 50 9230 WETTEREN
Reviewed on  08/10/2013 04:39

Van A(ankomst) tot Z(iens) : alles 100% perfect

Na tip van schoonzus de trip naar Wetteren gemaakt. De deur van dit prachtig gerestaureerde pand wordt geopend door een perfect uitgedoste klasse ober (of moet ik zeggen: butler) die ons een tafeltje laat kiezen in het stijlvolle salon. Subliem en vlot geserveerd restodays menu, voorafgegaan door verschillende heerlijke amuses. Werkelijk alles is een streling voor oog, neus én tong. TOP-adres!! Enige bedenking: waarom zit dit restaurant niet vol tijdens de restodays actie? Onbegrijpelijk voor deze prijs!

Reviewed on  08/10/2013 04:39

Van A(ankomst) tot Z(iens) : alles 100% perfect

Restaurant De Ster

Herdebeekstraat 169 1701 ITTERBEEK
Reviewed on  24/03/2013 18:01

Aangenaam verrast op alle vlak

Restaurant De Ster was één van de deelnemers aan de Resto Days. Niet zover van ons thuis, wat praktisch is op een doordeweekse avond. Het gezellige, charmante pand ligt naast het romantisch kerkje van Sint-Anna-Pede. Vriendelijke ontvangst in een knus ingerichte ruimte. Na het aperitief (Cava) keuze uit telkens 2 voor-, hoofd- en nagerechten. Elke gang was mooi gepresenteerd en smaakte heerlijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Op alle gebied aangenaam verrast. Een ontdekking dus en zeker voor herhaling vatbaar.

Reviewed on  24/03/2013 18:01

Aangenaam verrast op alle vlak