Restaurant 't Koekebakske

Carlar R
CarlarR
Reviewed on  28/02/2016 20:43

Leuk klein restaurant

Hier toevallig terecht gekomen. Klein en knus. De bediening zeer vriendelijk. Mijn vriendin af een bagel met spek die zij zeer smakelijk vond. Ik koos voor de pannenkoek met kaas en spek. De pannenkoek was rijkelijk bestrooid met kaas, maar helaas met een te jonge kaas. Waardoor de hij geen smaak had. Jong belegen kaas geeft een betere smaak. Een smeuïge iets dikkere pannenkoek had het ook plaatje completer gemaakt. Ik had een bepaalde verwachting bij mijn bestelling. (Nederlandse) Nu af ik iets wat weinig smaak had. Alleen spek gaf iets zout. Het zout in het beslag was vergeten naar mijn idee. Sortie voor mijn recensie want jullie hebben een leuk ingericht restaurant.

Carlar R
1 Review