Reviews

Restaurant La Siesta

Witte Nonnenstraat 23 8400 OSTENDE
Caroline T.
Caroline T.
Reviewed on  26/09/2023 11:18
Caroline T. recommends this restaurant for:

vriendelijke en heel vlotte bediening. heel lekker "ondanks " dat we ...

vriendelijke en heel vlotte bediening. heel lekker "ondanks " dat we groep van 13 waren, kon iedereen kiezen wat hij wou en duurde ok helemaal niet lang om alles tesamen te serveren.

Caroline T. 
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  26/09/2023 11:18
Caroline T. recommends this restaurant for:

vriendelijke en heel vlotte bediening. heel lekker "ondanks " dat we ...

vriendelijke en heel vlotte bediening. heel lekker "ondanks " dat we groep van 13 waren, kon iedereen kiezen wat hij wou en duurde ok helemaal niet lang om alles tesamen te serveren.