Restaurant Restaurant Marcus

Kleine Klijtstraat 30 8540 DEERLIJK
Reviewed on  29/03/2016 11:20

Ook restodaysklanten zeer welkom

Langs geweest op een vrijdagavond met een restodaysreservatie en zeer hartelijk verwelkomd. Het ruime assortiment amuse gueule bij de aperitief (glaasje champagne) waren van een excellent niveau. Voor- (oester) en hoofdgerecht (eend) waren ook zeer lekker en mooi gepresenteerd. We kozen om geen wijn te drinken maar een bierkaart was niet aanwezig. Het aanbieden en uitschenken van het bier (Rex Artus) door twee verschillende obers werd twee maal heel verschillend beschreven. Een adres dat ik in mijn agenda zal noteren voor een volgende gelegenheid.

Reviewed on  29/03/2016 11:20

Ook restodaysklanten zeer welkom

Restaurant L'arche De Noe

rue des Campeaux 34 7500 TOURNAI
Reviewed on  05/10/2015 11:21

Mooie setting, vriendelijk personeel

Het restaurant ligt in een tussenverdiep (kelder-gelijkvloers) van een voormalig industrieel gebouw. Met behoud van het industrieel erfgoed is hier een mooi kader gemaakt voor een restaurant. De kwaliteit van het eten was goed, de bediening was erg vriendelijk.

Reviewed on  05/10/2015 11:21

Mooie setting, vriendelijk personeel

Restaurant La Durée

Leenstraat 28 8870 IZEGEM
Reviewed on  10/10/2012 08:42

Gastvrij en verzorgde en uitmuntende keuken

+: Vier wachthapjes, uitstekend verzorgde en knappe gerechten (óók volgens de kok aan onze tafel). Vriendelijke en ongedwongen bediening. -: Maître d'hotel was niet altijd begrijpbaar zodat we niet altijd correct begrepen wat we kregen voorgeschoteld.

Reviewed on  10/10/2012 08:42

Gastvrij en verzorgde en uitmuntende keuken