Restaurant L'auberge Saint-pierre

Jacobus van Raaijen
Jacobusvan Raaijen
Reviewed on  21/10/2013 10:42

Fawlty Towers

Om iets voor 21.00 kwamen we aan in het restaurant.Ze hadden geen reservatie op het nummer dat ik vermeldde.Volgens de maître d'hotel was de resevatie niet doorgegeven. Iets wat regelmatig voorkwam. Naar mijn mening hadden ze eigenlijk geen zin om zo laat nog te bedienen. Er was een prima tafel voor twee personen vrij. Het menu was totaal verschillend van dat op de Outspot voucher. Volgens de maître d'hotel had de chef de menu wijziging doorgegeven aan Outspot die verzuimd had het aan de klanten door te geven. Een keer is de sommelier de glazen bij komen vullen. De andere keren moest ik zelf opstaan om de fles te pakken die een meter of wat verderop in de vensterbank stond. Geen aanrader.

Jacobus van Raaijen

Jacobus van Raaijen
Jacobusvan Raaijen
Reviewed on  26/02/2012 08:36

In andere sferen

Ik had een tafel besteld voor 22.00 uur. Bij aankomst was het restaurant nagenoeg leeg. Toch konden we niet zomaar aan een tafeltje plaatsnemen. Later werd duidelijk waarom, want tegen middernacht zat het restaurant vol. Het eten was goed, de bediening vriendelijk en er heerste een prima ambiance. We waanden ons even in Beirut.

Jacobus van Raaijen
Reviewed on  26/02/2012 08:36