Restaurant Les Vignes Du Liban

Rue Haute 152 1000 BRUSSELS (CENTER)
Reviewed on  08/10/2020 12:31
Fabienne recommends this restaurant for:

Menu was top, fijn ontdekking van de Libanse keuken, warme onthaal Eni...

Menu was top, fijn ontdekking van de Libanse keuken, warme onthaal Enige min punt, het was best koud in de zaak

Reviewed on  08/10/2020 12:31
Fabienne recommends this restaurant for:

Menu was top, fijn ontdekking van de Libanse keuken, warme onthaal Eni...

Restaurant Au Boeuf Gros Sel

Rue Jourdan 8 1060 SAINT-GILLES
Reviewed on  05/03/2014 19:14

Puur Nostalgie

We hebben een zalig avond gehad, de bediening was perfect, eten super lekker en dit in een ongelooflijke kader, net zoals vroeger :-)

Reviewed on  05/03/2014 19:14

Puur Nostalgie

Restaurant La Case Creole

Rue Lesbroussart 107 1050 IXELLES
Reviewed on  05/03/2014 16:53

Spijtig van de service

We hadden een warme sfeer met een brede glimlach verwacht maar tot onze grote spijt, bediening was koel en afstandelijk, voor 2pers hebben we 118eur betaald dus zeker geen goedkoop restaurant, de gerechten waren wel in orde

Reviewed on  05/03/2014 16:53

Spijtig van de service

Restaurant L'entree Des Artistes

Place du Grand Sablon 42 1000 BRUSSELS (CENTER)
Reviewed on  22/10/2012 10:06

Resto sympa au coeur du Sablon

Je recommande très certainement l'entrée des artistes! Nourriture excellente, service rapide (un peu trop peut-être,les garçons sont très aimables, seul petit hic, vu qu'il y avait beaucoup de monde, énormément de brui au sein de l'établissement. Idéal pour une soirée entre amis

Reviewed on  22/10/2012 10:06

Resto sympa au coeur du Sablon