Restaurant Lunch Garden Tienen

JoVanstraelen
Reviewed on  14/10/2015 11:46
Jo recommends this restaurant for:

Snelle lunch

We zijn vorige week gaan eten in de Lunch Garden Tienen en hebben beide tussenrib seignant gegeten met frietjes. Kwaliteit was ok, maar het vlees was al bijna koud vooraleer we gedaan met eten hadden (je moet na het bakken van het vlees nog wachten op de frieten) en dan aanschuiven aan de kassa, dan een plaats zoeken en je installeren.... intussen ligt je vlees al een tijd af te koelen op je bord. Voor de rest hadden we geen opmerkingen, lekkere pils erbij gedronken en het gebak als nagerecht was ook in orde. Wij komen dus nog terug, hopelijk kunnen ze de borden wat meer opwarmen zodat het vlees minder snel koud wordt.

Jo Vanstraelen
1 Review