Restaurant Siska

Tennislaan 48 8670 COXYDE
Reviewed on  28/07/2015 01:09
S. recommends this restaurant for:

Zeer zeer lekker, wel altijd heel druk !

Zeer zeer lekker, vooral de steak "Siska" is een aanrader, alsook de mosselen en het vispannetje. Wel altijd heel druk. Ideaal voor kinderen ! De favoriet aan de kust van ons en onze kinderen.

Reviewed on  28/07/2015 01:09
S. recommends this restaurant for:

Zeer zeer lekker, wel altijd heel druk !

Restaurant Gaby's Coffee Garden

Diestsesteenweg 82 3200 AARSCHOT
Reviewed on  28/07/2015 00:57

Snelle lekkere snacks

Zeer lekkere snacks! De spaghetty en vol-au-vent zijn een echte aanrader !

Reviewed on  28/07/2015 00:57

Snelle lekkere snacks

Zeer lekkere snacks! De spaghetty en vol-au-vent zijn een echte aanrader !

Restaurant Spiga D'oro

Leuvensesteenweg 43 3191 HEVER
Reviewed on  28/07/2015 00:47

Zeer lekker !

Prijzig, maar o zo lekker ! Vriendelijke bediening ! Aanrader !

Reviewed on  28/07/2015 00:47

Zeer lekker !

Prijzig, maar o zo lekker ! Vriendelijke bediening ! Aanrader !

Restaurant 't Boerenhof

Koudekerkelaan 30 8301 KNOKKE-HEIST
Reviewed on  28/07/2015 00:38

Voldeed helemaal niet aan onze verwachtngen !

Onvriendeljke jonge kelner !! Speeltuin enkel leuk voor kinderen tot 6 jaar. Eten is lekker, maar porties zowel voor kinderen als volwassenen veel te klein! We (2 volwassenen en 4 kinderen) zijn met honger naar huis gegaan!!!! Casserole mosselen is veel te klein voor een volwassen persoon. De "grote" spaghetty is eigenlijk een kleine portie voor volwassenen. De kinder spareribs waren amper 6 kleine ribbetjes met weinig vlees aan ! De 10 scampi's in look zijn zeer klein en zonder iets van slaatje of groentjes bij, enkel frietjes. Toen ze de kinderspaghetty aan tafel brachten, dachten we dat het het kommetje met gemalen kaas was dat ze brachten, zo klein !!!! Binnen is enkel op reservatie en op het terras staan niet overal parasols. Aangezien het weer opeens begon te overtrekken hebben we snel alles moeten opeten want we konden nergens schuilen. Zeker geen aanrader voor de 110 euro die we betaald hebben !!!!! Ons zien ze niet meer terug!

Reviewed on  28/07/2015 00:38

Voldeed helemaal niet aan onze verwachtngen !