Restaurant Salons Carlos Quinto

Kammerstraat 20 9000 GHENT
Reviewed on  27/03/2014 10:46

terecht een gevestigde waarde in gent

Dit is geen sterrenrestaurant maar toch is het een zeer degelijk restaurant waar je kunt genieten van je maaltijd

Reviewed on  27/03/2014 10:46

terecht een gevestigde waarde in gent

Restaurant Lijsterbes

Donklaan 155 9290 BERLARE
Reviewed on  26/02/2014 21:28

zeker zijn ster waard

meerdere geslaagde combinaties van een topkok, geen zevenendertig superlatieven hier, maar toch veel meer dan zomaar goed = zeer lekker !

Reviewed on  26/02/2014 21:28

zeker zijn ster waard

Restaurant Au Bain Marie

Emiel Clauslaan 141 9800 DEINZE
Reviewed on  13/10/2012 09:56

MEER DAN GOED

Zoals bovenstaande score vertelt, zijn wij zeer te spreken over kwaliteit, ligging, sfeer en prijs. Wat echter bijzonder opvalt is dat de toeslag voor wijn slechts 12 € per persoon bedraagt. Wij willen dit benadrukken omdat wij vaststellen bij andere resto-initiatieven, bv. één maaltijd gratis, wij al wijnsuplementen tot 22,5 € per persoon betaald hebben, wat ons sterk doet vermoeden dat de gratis-maaltijd door de restaurantuitbater gecompenseerd wordt door een dure wijntoeslag.

Reviewed on  13/10/2012 09:56

MEER DAN GOED

Restaurant Gozar

Kraaineststraat 107 9420 ERONDEGEM
Reviewed on  06/03/2012 13:26

lekker en betaalbaar

Zeer degelijk aanbod voor een democratische prijs. Het eten was goed en de wijn betaalbaar. Wij betaalden 45 € voor een viergangen-menu inclusief wijn, aperitief, en apertitiefhapjes. De rekening was 90 € voor drie personen, dus de maaltijd gratis was eveneens inclusief drank, dat vindt je niet overal. Voor ons een complete stap in het onbekende die 100% is meegevallen.

Reviewed on  06/03/2012 13:26

lekker en betaalbaar

Restaurant Brasserie Het Volk

Poel 7 9000 GHENT
Reviewed on  23/01/2012 08:29

zeer degelijk

de verhouding prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen en je krijgt genoeg ! wij namen geen dessert meer; alleen een koffie als afsluiter.

Reviewed on  23/01/2012 08:29

zeer degelijk

Restaurant Salt'n Pepper

K. Maria Hendrikaplein 38 9000 GHENT
Reviewed on  24/04/2011 16:14

occasioneel etentje

Dit is een eetgelegenheid waar je 1 schotel reserveert, niet om uitgebreid en met vrienden te gaan eten. Eten was lekker, maar kon iets warmer. Was ook niet te pikant wat goed was voor onze maag. Misschien toch weinig personeel, 1 mevrouw die moest opnemen, bestellen en afdienen.

Reviewed on  24/04/2011 16:14

occasioneel etentje

Restaurant Rembrandt

Laurierstraat 6 9280 LEBBEKE
Reviewed on  03/04/2011 11:14

zeer degelijk restaurant

goede combinatie van gerechten en wijnen.Wel prijzig.

Reviewed on  03/04/2011 11:14

zeer degelijk restaurant

goede combinatie van gerechten en wijnen.Wel prijzig.

Restaurant C'est Fou

GROOT BRITTANNIELAAN 51 9000 GHENT
Reviewed on  20/03/2011 12:10

DEGELIJK

DIT IS GEEN TOPRESTAURANT? MAAR HEEFT WEL EEN GOEDE VERHOUDING KWALITEIT EN PRIJS.

Reviewed on  20/03/2011 12:10

DEGELIJK