Restaurant Hostellerie Le Fox

Walckierstraat 2 8660 LA PANNE
Reviewed on  26/05/2019 18:48

Altijd dik in orde !!

Verleden zondag nog een geweest , we gaan daar super graag want het is altijd super lekker , gezellig zitten !! Het kreeftmenu is een aanrader . Top Italiaan , voor ons de betere πŸ˜‰

Reviewed on  26/05/2019 18:48

Altijd dik in orde !!

Restaurant Hostellerie Le Fox

Walckierstraat 2 8660 LA PANNE
Reviewed on  26/05/2019 18:45

Top gegeten !!

2de keer op bezoek geweest . Weeral top gegeten , Top personeel . Ook blijven slapen 1ste keer , zeer goed bed . Alleen spijtig dat je de prive parkeerplaats ( 20€) moet betalen ? Als men zo veel geld uitgeeft , mag dit toch er bij horen . We hebben zeer lekker gegeten al vond ik het de 1ste keer een ietsi pietsi beter , maar nu ben ik aan t vitten πŸ˜‹.

Reviewed on  26/05/2019 18:45

Top gegeten !!

Restaurant Hof Van Cleve

Riemegemstraat 1 9770 KRUISHOUTEM
Reviewed on  26/10/2014 02:51

Super Super Super !!

Gaan eten als we 10 jaar getrouwd waren , GEWOON AF !!! Duur maar zeker de moeite waard , en moest ik het me kunnen veroorloven ga ik iedere maand , een aanrader voor iedereen die graag gaat eten en graag verrast word , Sparen en doen !! Ik heb 1 jaar dagelijks 2€ in een potje gestoken en had ong 750 € , en heb 640€ betaald voor 2 pers maar alles erop en eraan . DOEN !!

Reviewed on  26/10/2014 02:51

Super Super Super !!

Restaurant Corboo

Dendermondesteenweg 822 9070 DESTELBERGEN
Reviewed on  26/10/2014 02:39

zwaar teleurgesteld !!

Mijn vrouwtje getrakteerd op haar verjaardag op 9 augustus dit jaar , wat een teleurstelling , menu gegeten , mijn vlees ( entrcote ) was gewoon rauw ' de vis van mijn vrouw viel wel mee , al de rest was flauw , en als de kers op de taart zaten we op het terras met 2 blaffende honden en nog eens 2 kippen die op onze tafel kwamen fladderen om nadien op de stok te gaan zitten boven ons hoofd !! Nog nooit zoiets meegemaakt !!

Reviewed on  26/10/2014 02:39

zwaar teleurgesteld !!

Restaurant Borsalino

Vlaanderenstraat 44-46 9000 GHENT
Reviewed on  26/10/2014 02:27

Geen aanrader !!

Prijs Duur , Zeer weinig op uw bord !! Met moeite 5 scampi's met een lepeltje saus , niets van garnie , saai , eenje om nooit meer te doen !!

Reviewed on  26/10/2014 02:27

Geen aanrader !!

Restaurant Myconos

Vlaanderenstraat 13 9000 GHENT
Reviewed on  26/10/2014 02:22

plezier alom

We gaan soms 2x per week bij myconos eten , en worden telkens met de grote glimlach ontvangen door de gastvrouw en haar zonen en personeel !! Het eten is prijs kwaliteit zeer lekker ( goedkoop ) , en telkens als we afrekenen bieden ze ons nog een degustiefje aan van het huis . Sinds kort kan men er enkele gerechten eten a volonte' van dinsdag tot en met donderdag , SUPER LEKKERE LAMSRIBBETJES !!! DOEN !!

Reviewed on  26/10/2014 02:22

plezier alom