Restaurant Kookpunt

Marlies Kenens Heusden-zolder, Belgium
MarliesKenens
Reviewed on  31/03/2015 21:19

Etentje met vriendinnen

Het was een gezellig etentje heel lekker eten. Wij hadden een menu met dranken inclusief . Bij het menu kan je kiezen uit 4 voor 4 hoofd en 4 nagerechten ik vond het eerder spijtig dat je als groep van 4 maar 1 keer iets anders mocht kiezen zo hadden we alle 4 hetzelfde voor en nagerecht moeten nemen omdat 1 van ons een verschillend hoofdgerecht wou. Ik zelf wou een ander nagerecht van het menu maar dat mocht niet meer, spijtig. We hebben ook dikwijls wijn bij gevraagd dit deden ze dan wel direct maar mag door hun wel gezien worden want de prijs dranken inclusief is niet weinig. Verder heel lekker eten en lekkere wijn.

Marlies Kenens
1 Review