Restaurant Vrijmoed

placeholder Willy Dewettinck Eke, Belgium
WillyDewettinck
Reviewed on  24/11/2014 17:34

Fijn maar zoo weinig!!

Ik ben het volledig eens met Kris, Lede: het hoofdingredient van het voorgerecht bij de lunch bestond uit een cilindertje makreel, met de grootte van een vingertopje (1 op 1,5 cm) en het hoofdgerecht bestond uit 2 minieme blokjes rundswang! wel allebei met fijne en lekkere maar ook minimale garnituurtjes. Ook zelfde opmerking zoals Kris wat de aangepaste wijnen betreft: daar ik als chauffeur minder vlug wijn drink dan mijn vrouw, werd bij haar nog iets bijgeschonken maar de sommelier is bij mij niet meer langs geweest. Voor de lunch gaan we dus zeker niet meer terug.

Willy Dewettinck
1 Review