Restaurant Dijk 34

Hoogveldweg 34 2500 LIER
Reviewed on  17/11/2016 09:13

zeer vriendelijke bediening, schoon gepresenteerd eten, lekker, geze...

zeer vriendelijke bediening, schoon gepresenteerd eten, lekker, gezellige omgeving.

Reviewed on  17/11/2016 09:13

zeer vriendelijke bediening, schoon gepresenteerd eten, lekker, geze...

Restaurant De Orangerie

Gitschotellei 179 2600 BERCHEM
Reviewed on  29/03/2014 15:14

zeer lekker

prima service , vriendelijke bediening, kok komt in zaal aangenaam verrast door de lekkere gerechten. spijtig genoeg een luidruchtig gezelschap vlak naast ons zodat we wat intimiteit misten.

Reviewed on  29/03/2014 15:14

zeer lekker

Restaurant Dessensi

Kerkstraat 20 2970 'S-GRAVENWEZEL
Reviewed on  15/10/2013 04:08

zeer aangename ontdekking!

Zeer vriendelijke en correcte ontvangst. Van bij het begin zeer aangename sfeer. Het personeel is zeer bekwaam! De bediening verdient een pluim! De gerechten waren zeer mooi en met zorg gepresenteerd, en waren heel lekker! Voor ons was de tijd tussen de gerechten ideaal. We hebben echt genoten. We hadden gereserveerd om19uur en verlieten het restaurant rond 2230uur. Dit was voor ons perfect ! Wat ook zeer aangenaam was , de eigenaar kwam ons persoonlijk vragen of alles naar wens , dit appreciëren wij ten zeerste. Een zeer aangename ontdekking van dit restaurant waar we zeker terug zullen keren!

Reviewed on  15/10/2013 04:08

zeer aangename ontdekking!

Restaurant Degustation

Frederik de Merodeplein 6 2600 BERCHEM
Reviewed on  16/03/2013 11:47

verrassend lekker

verrassend adresje. vriendelijke ontvangst, vlotte bediening. prima keuken, verrassend lekker. geen maxiporties dus ideaal voor driegangen. mooie presentatie. prima kwaliteit superlekker bij de koffie in een origineel glazen kop werden we verrast met soesjes pralines, eitjes wij komen zeker terug!

Reviewed on  16/03/2013 11:47

verrassend lekker

Restaurant De Wittekop

Herentalsebaan 194 2160 WOMMELGEM
Reviewed on  08/10/2012 10:28

aangenaam verrast!

Bij het binnetreden werden onze jassen aangenomen en werden we naar een mooi gedekt tafeltje begeleid. We kozen voor het restomenu met aangepaste wijnen. Zeer mooi gepresenteerd, genoeg qua hoeveelheid; erg lekker. Bijpassende wijnen waren aangenaam bij de gerechtjes. Zeer vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog terug!

Reviewed on  08/10/2012 10:28

aangenaam verrast!