Restaurant Brasserie De Middenstand

Hundelgemsesteenweg 281 9820 MERELBEKE-GHENT
Reviewed on  21/07/2017 10:48
Marc recommends this restaurant for:

gemakkelijke online reservering, hartelijk onthaal, kwaliteit van de m...

gemakkelijke online reservering, hartelijk onthaal, kwaliteit van de maaltijd, vriendelijke bediening, correcte prijzen

Reviewed on  21/07/2017 10:48
Marc recommends this restaurant for:

gemakkelijke online reservering, hartelijk onthaal, kwaliteit van de m...

Restaurant Eekeveld

Ronsesestraat 18 9660 BRAKEL
Reviewed on  07/07/2017 19:41

aangename verrassing bij terugkomst

het restaurant onderging jaren geleden een grondige opsmuk-beurt en het is er sindsdien aangenaam vertoeven. De chef evolueerde mee en de klassiek gebaseerde gerechten zijn nog verfijnder geworden. Prettig vast te stellen dat Eekeveld geen enkel probleem maakte om een fijn alternatief menu te bereiden voor een veganist uit het gezelschap! Het onthaal en de bediening zijn hartelijk.

Reviewed on  07/07/2017 19:41

aangename verrassing bij terugkomst

Restaurant Oud Gemeentehuis

Kerkstraat 2 8570 ANZEGEM
Reviewed on  27/02/2015 13:42

lekker gegeten ...

zoals telkens bijzonder lekkere en zeer royaal bediende dagschotel. Ik was wel verrast dat er 1,00 EUR aangerekend wordt voor een portie mayonnaise bij de salade ...

Reviewed on  27/02/2015 13:42

lekker gegeten ...

Restaurant De Klokkeput

Reviewed on  27/02/2015 13:39

heel tevreden over bezoek

wij zijn hier met zeven komen lunchen en iedereen was bijzonder tevreden (trouwens heel wat beter dan het zusterbedrijf Terrazza waar niemand van het gezelschap nog ooit terug wil) : wat er geserveerd werd was prima en de bediening was uitmuntend! Hier komen wij terug !

Reviewed on  27/02/2015 13:39

heel tevreden over bezoek

Restaurant Moeder Agnes

Olifantstraat 6 9660 BRAKEL
Reviewed on  26/10/2014 10:40

duur voor wat je er krijgt ...

tijdens een familiemaaltijd werd een menu voorgesteld met 2 voorgerechten, hoofdgerecht en dessert ... blijkt dat het eerste voorgerecht (degustatie van Serranoham) eigenlijk het aperitiefhapje is ... Als dessert van een 'feestmaaltijd' kwam een 'crème brulée' zonder enige garnituur. We waren met zijn allen echt ontgoochteld !

Reviewed on  26/10/2014 10:40

duur voor wat je er krijgt ...

Restaurant Restaurant Don Peppe

Hundelgemsesteenweg 163 9820 MERELBEKE-GHENT
Reviewed on  24/10/2014 18:11

zeer degelijk Italiaans restaurant

ik ben hier tientallen keren geweest ten tijde van de oprichter van de zaak en recent terug sinds de dochter de zaak runt. Ik was telkens uitermate tevreden over de excellente keuken, het aangename interieur en de uitstekende bediening. Dit is werkelijk een zeer degelijk Italiaans restaurant dat continu op hoog niveau blijft presteren! Een aanrader voor wie in Merelbeke wil genieten van de fijne Italiaanse keuken!

Reviewed on  24/10/2014 18:11

zeer degelijk Italiaans restaurant

Restaurant 't Houtvuur

Kruishoutemseweg 46 8790 WAREGEM
Reviewed on  12/10/2014 13:53

leuk grill restaurant

lawaaierige plaats (als de kantine van een voetbalstadion) met goede grill gerechten. Garnituren (sauzen, salade ...) zijn zwak. Aperitiefhapjes eerder armoedig (bvb. lepeltje met krabsalade ?!). Service is, ondanks volledig volzette zaak, attent en goed. Al bij al matig restaurant dat wel een kwaliteitsvolle en lekkere côte à l'os en lamskroon serveert.

Reviewed on  12/10/2014 13:53

leuk grill restaurant

Restaurant Hostellerie St. Nicolas

Veurnseweg 532 8906 ELVERDINGE - YPRES
Reviewed on  07/05/2014 18:15

toplocatie in West Vlaanderen !

dit is echt gastronomisch genieten: kraakverse basisproducten, zeer creatief en met grote vaardigheid bereid, en schitterend gedresseerd. Modern en sober interieur, mooie wijnkaart en perfecte bediening. Deze zaak is haar plaats meer dan waard in de rij van Belgische sterrenrestaurants. Wij vinden het jammer dat we deze exclusieve zaak niet eerder hebben ontdekt maar durven haar sindsdien warm aanbevelen aan iedere gastronoom !

Reviewed on  07/05/2014 18:15

toplocatie in West Vlaanderen !

Restaurant Carpe Diem

Chaussée du Risquons-tout 585 7700 MOUSCRON
Reviewed on  02/03/2014 13:52

verrassend lekker !

Creatieve en lekkere amuses. De huisgemaakte ganzenlever en crème brûlée van ganzenlever zijn verfijnd en super lekker. De garing en fijne kruiding van de halve kreeft waren echt subliem en de begeleidende mousselinesaus uitstekend. De tournedos van Belgisch Wit-blauw was perfect afgekruid en bereid, de garnituur daarentegen eerder van ‘bistro-niveau’ … i.p.v. frietjes en salade zouden een portie ‘gratin dauphinois’ en een paar seizoensgroentjes (gebraiseerd witlof, fijne boontjes en geglaceerde worteltjes) het gerecht een meer culinair niveau gegeven hebben. De bediening is alert en attent.

Reviewed on  02/03/2014 13:52

verrassend lekker !

Restaurant Terrazza Latem

Karel Maenhout 1 9830 SINT-MARTENS-LATEM
Reviewed on  25/02/2014 16:43

heel onaangename ervaring !

leuk aangeklede zaak maar bijzonder bedenkelijke kwaliteit (eerder zoals je die in een grootkeuken zou verwachten), zeer povere service maar behoorlijk hoge prijs voor wat je er krijgt. Zeker niet voor herhaling vatbaar !

Reviewed on  25/02/2014 16:43

heel onaangename ervaring !

Restaurant Attitude

Zwijnaardsesteenweg 3 9820 MERELBEKE-GHENT
Reviewed on  12/01/2014 11:21

heel trieste ervaring !

heb er met 2 collega's gelunchet op vrijdag 10/01/2013. Op advies van de verder attente ober kozen we voor de 'vol-au-vent' van het huis ... Deze aanrader bleek achteraf een pijnlijke vergissing: de 6 stukjes kippewit, vergezeld van opgelegde minichampignons en minuscule gehaktballetjes zwommen lustig in een 'soepje' dat door de chef duidelijk van alle liaison ontdaan was. Toen we dit beleefd aan de over meedeelden kregen wij als antwoord 'dat hij dit aan de keuken zou melden maar dat de smaak wellicht toch goed was?'. Met €17,00 voor een (kinder-)portie van een beschamende vol-au-vent met slappe frietjes is een nieuw bezoek aan dit restaurant uitgesloten en durf ik deze zaak in eer en geweten aan geen vriend aanbevelen!

Reviewed on  12/01/2014 11:21

heel trieste ervaring !

Restaurant Smul~lounge

Merelbekestraat 101 9090 MELLE - GHENT
Reviewed on  24/10/2013 16:36

ruim aanbod en lekker

heb hier een behoorlijk aantal keren geluncht met collega's en de maaltijden waren altijd voortreffelijk. De ruinme keuze op dew kaart zorgt ervoor dat iedereen een gerecht vindt naar zijn/haar keuze en de bereiding is eenvoudig maar voortreffelijk. Verder prima bediening.

Reviewed on  24/10/2013 16:36

ruim aanbod en lekker

Restaurant De Koetsier

Marcel Windelsstraat 14 8790 WAREGEM
Reviewed on  29/09/2013 15:29

zeer verzorgd en constant !

wij komen ondertussen al jaren in dit restaurant en zijn hier al altijd bijzonder tevreden geweest: zeer verzorgde en lekkere gerechten, vertrekkend van super verse ingrediënten, een vriendelijke en perfecte bediening en dit alles in een gemoedelijke sfeer. Een echte aanrader voor een snelle lunch, een gezellig familiediner maar eveneens voor een evenement met een vereniging!

Reviewed on  29/09/2013 15:29

zeer verzorgd en constant !

Restaurant La Ferronniere

Voie Jocquée 44 6830 BOUILLON
Reviewed on  23/09/2013 12:58

een jammerlijke ontgoocheling

wij hebben het hotel-reataurant bezocht via een Bongobon Gastronomie. het hotel is prima, maar het aangeboden menu en de uitvoering ervan was onder alles. Volgens Bongo engageert de contracterende restaurateur zich om een maaltijd aan te bieden tegen de brutoprijs van de bon (€ 87,50) maar in werkelijkheid houdt de restaurateur rekening met de waarde die hij van Bongo ontvangt (blijkbaar slechts € 62,50)... Verder waren de porties echt minimaal, de Béarnaisesaus geschikt en de sabayon (dessert) totaal uitgedroogd wegens te lang onder de salamader ... Een echte ontgoocheling !

Reviewed on  23/09/2013 12:58

een jammerlijke ontgoocheling

Restaurant La Broche

Rue Grande 22 5500 DINANT
Reviewed on  23/09/2013 12:51

aangename ontdekking

we hebben hier genoten van een zeer eerlijke en betaalbare keuken; aan de ene kant van de tafel de lunch van de dag, en aan de andere kant een lunch à la carte. Beide waren perfect en de service is 'outstanding' ! Een aanrader voor wie langs Dinant komt !

Reviewed on  23/09/2013 12:51

aangename ontdekking

Restaurant Restaurant Boeckhaege

Kruisstraat 341 9600 RENAIX
Reviewed on  23/09/2013 12:46

schitterende ontdekking

we hebben werkelijk genoten van het gastronomisch menu! De chef gebruikt prima basisproducten, bereidt ze op perfecte wijze en geeft daarbij blijk van een zeer geslaagde creativiteit! Het menu wordt tegen zeer redelijke prijs (€ 68,00 all in) aangeboden en wordt begeleid door aangename en lekkere wijntjes. De bediening is foutloos en prima! Ik heb slechts één bemerking : de deca na de maaltijd was niet bijzonder lekker (te dun). Al bij al een ware ontdekking en een adres om zeker meerdere keren terug te keren dat ik met een warm hart aan iedere gastronoom aanbeveel !

Reviewed on  23/09/2013 12:46

schitterende ontdekking

Restaurant Pizzeria Venezia

Hundelgemsesteenweg 253 9820 MERELBEKE-GHENT
Reviewed on  01/08/2013 00:15

Authenticiteit en kwaliteit !

Heb deze zaak tientallen keren bezocht en heb er altijd genoten van de kwaliteit van de gerechten. Wellicht de beste pizza's van de streek, maar ook de pasta's en vleesgerechten zijn gewoon schitterend ! Attente en vriendelijke bediening ... Een aanrader !

Reviewed on  01/08/2013 00:15

Authenticiteit en kwaliteit !

Restaurant Domaine Saint-hubert

Fiertelmeersstraat 76 9600 RENAIX
Reviewed on  12/05/2013 23:56

Goede prijs-prestatieverhouding !

Over het algemeen zeer goed, maar zeer ontgoocheld over reactie van zaakvoerder omtrent te ver gegaarde hoofdschotel ... Wij waren er voor een communiefeest met zo'n 30 personen waarvan slechts 6 personen 'rosé' lam voorgeschoteld kregen, voor alle anderen was het lamsvlees droog en 'uitgebakken'. De zaakvoerder heeft daar slechts een triest antwoord op: 'mogelijks te ver gegaard "voor mijn smaak"' ... Hier komen we niet meer terug !

Reviewed on  12/05/2013 23:56

Goede prijs-prestatieverhouding !

Restaurant Pizzeria Mezza Luna

Kruisstraat 163 9600 RENAIX
Reviewed on  11/05/2013 23:50

Authentieke eerlijke keuken

Kennismaking met Mezza Luna viel heel goed mee : eerlijke authentieke keuken, vriendelijke bediening ... Leuk adresje voor een eenvoudige lekkere maaltijd !

Reviewed on  11/05/2013 23:50

Authentieke eerlijke keuken

Restaurant Het Bourgondisch Kruis

Brugsesteenweg 400 8520 COURTRAI
Reviewed on  12/11/2012 19:58

schitterende zaak

topgastronomie, gebaseerd op kraakverse producten, schitterend en creatief klaargemaakt en bijzonder attractief gedresseerd op het bord. Heb er alleen spijt van dat wij deze klassezaak pas nu leerden kennen!

Reviewed on  12/11/2012 19:58

schitterende zaak

Restaurant Pittoresk

Vrijdagmarkt 3 9000 GHENT
Reviewed on  19/08/2012 09:29

heb zaak ontdekt via Bongo-bon Brasserie. Bij aperitief wordt totaal n...

heb zaak ontdekt via Bongo-bon Brasserie. Bij aperitief wordt totaal niets - zelfs bvb. een borrelnootje - geserveerd. Voor wat betreft de maaltijd : service is prima, voorgerecht (kaaskroketten) was zeer goed verzorgd, hoofdgerecht (steak met saus naar keuze) was ok voor mezelf maar nog rauw (en koud) voor mijn echtgenote, en de 'sausjes' waren eigenlijk oningedikte smakeloze soepjes ... Al bij al een ontgoocheling !

Reviewed on  19/08/2012 09:29

heb zaak ontdekt via Bongo-bon Brasserie. Bij aperitief wordt totaal n...

Restaurant Restaurant Molecule

Pareelstraat 7 8570 VICHTE
Reviewed on  20/06/2012 22:45

lekkere gevarieerde den verfijnde dagschotel, zeer goed bereide verse ...

lekkere gevarieerde den verfijnde dagschotel, zeer goed bereide verse producten en een prima klantvriendelijke bediening. Enig minpuntje : de soep vooraf lijkt elke keer dezelfde ... We hebben door omstandigheden de zaak 4x bezocht in de laatste 10 dagen en hadden telkens dezelfde goede ervaring !

Reviewed on  20/06/2012 22:45

lekkere gevarieerde den verfijnde dagschotel, zeer goed bereide verse ...

Restaurant Colosseo

Stationsstraat 59 9700 AUDENARDE
Reviewed on  17/06/2012 14:56

bijzonder aangenaam kader, authentieke keuken met kraakverse produkten...

bijzonder aangenaam kader, authentieke keuken met kraakverse produkten, superlekker klaargemaakt en een zeer attente, klantvriendelijke bediening ... een ontdekking en ware aanrader in de streek !

Reviewed on  17/06/2012 14:56

bijzonder aangenaam kader, authentieke keuken met kraakverse produkten...

Restaurant Da Romeo

Beverestraat 69 9700 AUDENARDE
Reviewed on  27/05/2012 10:13

ongecompliceerde jeugdige sfeer, eerlijke keuken, verse producten, ale...

ongecompliceerde jeugdige sfeer, eerlijke keuken, verse producten, alerte en vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug !

Reviewed on  27/05/2012 10:13

ongecompliceerde jeugdige sfeer, eerlijke keuken, verse producten, ale...

Restaurant Madame

Rue du Roi Chevalier 17 7700 MOUSCRON
Reviewed on  16/10/2011 08:23

mooi gelegen aan het Park van Moeskroen, sober interieur maar een echt...

mooi gelegen aan het Park van Moeskroen, sober interieur maar een echte culinaire ontdekking met zeer verfijnde en kreatieve gerechten, begeleid door bijzonder aangename wijnen. Wij hebben genoten van een bijzonder uitgebreid fijnproeversmenu tegen een zeer correcte prijs. Restaurant Madame is een toplokatie voor betaalbare gastronomie : meer dan een aanbeveling waard !

Reviewed on  16/10/2011 08:23

mooi gelegen aan het Park van Moeskroen, sober interieur maar een echt...

Restaurant Oase

Ohiostraat 165 9700 AUDENARDE
Reviewed on  11/10/2011 21:29

eerste bezoek nav RestoDays programma : eerder ontgoocheld omdat het v...

eerste bezoek nav RestoDays programma : eerder ontgoocheld omdat het voorgestelde menu neer komt op een verdedelde dagschotel en de bediening blijkbaar geen kaas gegeten heeft van wijnen ...

Reviewed on  11/10/2011 21:29

eerste bezoek nav RestoDays programma : eerder ontgoocheld omdat het v...

Restaurant De Gullegember

Bissegemstraat 64 8560 GULLEGEM
Reviewed on  26/06/2011 10:47

gisteren kennis gemaakt via het Groot GulleGember menu : een ronduit s...

gisteren kennis gemaakt via het Groot GulleGember menu : een ronduit schitterende ervaring, stijlvolle bediening, kreatieve verfijnde keuken en zeer mooie aangepaste wijen. Een echte aanrader, enkel jammer dat we dit restaurant pas nu leerden kennen !

Reviewed on  26/06/2011 10:47

gisteren kennis gemaakt via het Groot GulleGember menu : een ronduit s...

Restaurant Jan Van Den Bon

Koning Leopold II-laan 43 9000 GHENT
Reviewed on  23/01/2011 10:57

mooi interieur met aangename achtergrondmuziek. Ronduit schitterende k...

mooi interieur met aangename achtergrondmuziek. Ronduit schitterende keuken en perfecte bediening. In vergelijking met vorige bezoeken aan dit restaurant is de keuken en de presentatie van de gerechten er nog op vooruit gegaan. Genoot er laatst van een schitterende lunch tegen zeer aanvaardbare prijs. Dit is een top-restaurant die je een culinaire beleving van het hoogste niveau bezorgt !Na herhaalde ervaringen in tal van Belgische sterrenrestaurants begrijp ik niet dat Jan Van Den Bon het moet stellen met één Michelinster ! Sterke aanrader !

Reviewed on  23/01/2011 10:57

mooi interieur met aangename achtergrondmuziek. Ronduit schitterende k...

Restaurant Narai Thai

Smedenstraat 43 8000 BRUGES
Reviewed on  23/01/2011 10:50

Aangenaam en mooi interieur, zeer fijne keuken met kraakverse ingredië...

Aangenaam en mooi interieur, zeer fijne keuken met kraakverse ingrediënten en vriendelijke bediening. Porties zijn wel bijzonder klein : het hoofdgerecht met scampi's (20,00 EUR) bevat 4 middelgrote schaaldiertjes ... Restaurant is veel te duur is voor wat je er krijgt !

Reviewed on  23/01/2011 10:50

Aangenaam en mooi interieur, zeer fijne keuken met kraakverse ingredië...

Restaurant Coyoacan Mexican Resto And Tapas Bar

Lange Molenstraat 60 1800 VILVORDE
Reviewed on  07/12/2010 19:41

vandaag - eigenlijk per toeval - Kijk Uit ontdekt en er de lunch gebru...

vandaag - eigenlijk per toeval - Kijk Uit ontdekt en er de lunch gebruikt. En het was (behalve een iets te lage temperatuur in het restaurant) een aangename ontdekking : zeer creatieve keuken, gebaseerd op topverse producten in niet alledaagse combinaties, met een wijnarrangement dat perfect aansloot bij de gerechten en een echt vriendelijke, professionele en attente bediening. Elk gerecht, van de bijzonder verfijnde amuses tot het schitterend dessert, evenals de begeleidende wijn werden kundig en gedetailleerd voorgesteld. Dit is echte top klasse ! Proficiat !

Reviewed on  07/12/2010 19:41

vandaag - eigenlijk per toeval - Kijk Uit ontdekt en er de lunch gebru...

Restaurant Restaurant-feestzaal 't Galerietje

Oudenaardsesteenweg 350 8581 WAARMAARDE
Reviewed on  10/10/2010 10:05

Mosselen (helft van de tafelgenoten) van prima kwaliteit en perfect kl...

Mosselen (helft van de tafelgenoten) van prima kwaliteit en perfect klaargemaakt. Ook de gerechten van de andere tafelgenoten getuigden van superverse producten en een uitstekende bereiding. Daarnaast een heel professionele en aangename bediening. Wij komen hier zeker terug !

Reviewed on  10/10/2010 10:05

Mosselen (helft van de tafelgenoten) van prima kwaliteit en perfect kl...

Restaurant Da Pellegrino

Culliganlaan 2j 1831 DIEGEM
Reviewed on  20/08/2010 21:32

zeer verfijnde keuken !...

zeer verfijnde keuken !

Reviewed on  20/08/2010 21:32

zeer verfijnde keuken !...

zeer verfijnde keuken !

Restaurant Le Chevalier

Albert I-Promenade 66 8400 OSTENDE
Reviewed on  13/08/2010 23:17

de Bouillabaisse Chevalier is verrukkelijk en de tafelgenoten die niet...

de Bouillabaisse Chevalier is verrukkelijk en de tafelgenoten die niet voor de huisspecialiteit gingen genoten van een zeer verzorgd menu. Dit is werkelijk een aanrader !

Reviewed on  13/08/2010 23:17

de Bouillabaisse Chevalier is verrukkelijk en de tafelgenoten die niet...

Restaurant Liang's Garden

Place de Cuesmes 54 7033 CUESMES
Reviewed on  30/07/2010 19:19

heb Liang's Garden vandaag per toeval ontdekt en er van een zeer verzo...

heb Liang's Garden vandaag per toeval ontdekt en er van een zeer verzorgde en fijne maaltijd genoten. Stijlvol interieur, goede sfeer en attente en vriendelijke bediening door de eigenaars zelf. Kom hier zeker terug als ik in de streek ben ! Marc

Reviewed on  30/07/2010 19:19

heb Liang's Garden vandaag per toeval ontdekt en er van een zeer verzo...

Restaurant De Houtsnip

Posterijstraat 56 8790 WAREGEM
Reviewed on  11/07/2010 19:45

na een iets ongelukkige ervaring een paar jaar terug zijn wij bijzonde...

na een iets ongelukkige ervaring een paar jaar terug zijn wij bijzonder verheugd dat we op vrij 9.07 het restaurant herondekt hebben. Zeer aangenaam interieur, een schitterend menu, mooie aangepaste wijntjes en een stijlvolle en attente bediening. Dit is werkelijk een aanrader !

Reviewed on  11/07/2010 19:45

na een iets ongelukkige ervaring een paar jaar terug zijn wij bijzonde...

Restaurant Moeder Jeanne

Stationsstraat 195 8790 WAREGEM
Reviewed on  25/04/2010 15:50

Eerlijke en behoorlijk fijne keuken. Zeer goede en attente bediening...

Eerlijke en behoorlijk fijne keuken. Zeer goede en attente bediening. Enig minpuntje : geluid wordt niet gedempt door enige tapijen of draperie waardoor té lawaaierig om echt te genieten ...

Reviewed on  25/04/2010 15:50

Eerlijke en behoorlijk fijne keuken. Zeer goede en attente bediening...

Restaurant Gallery Resto-boutique

Rue du Grand Cerf 7 1000 BRUSSELS (CENTER)
Reviewed on  20/02/2010 12:45

zoals bij alle vorige gelegenheden heb ik opnieuw bijzonder lekker en ...

zoals bij alle vorige gelegenheden heb ik opnieuw bijzonder lekker en zeer verfijnd gegeten. Dit is een echte aanrader voor wie delicate en verfrissende smaken weet te waarderen!

Reviewed on  20/02/2010 12:45

zoals bij alle vorige gelegenheden heb ik opnieuw bijzonder lekker en ...

Restaurant Parkrestaurant & Guesthouse

Minderbroedersstraat 1 8000 BRUGES
Reviewed on  11/02/2010 19:51

Tafels staan extreem (zeg maar "te") dicht bijeen. Eten was relatief g...

Tafels staan extreem (zeg maar "te") dicht bijeen. Eten was relatief goed maar niet echt verzorgd : kaaskroketten werden uit de frituur rechtstreeks op bord geschikt zonder eerst een paar seconden te laten uitlekken op papier, groentjes bij hoofdschotel waren gewoon uitgedroogd ... Voor onze tafelburen werd het schaarse aperitiefhapje 'vergeten'. Sommelier kent zijn taak voor wat betreft het huisassortiment 'aangepaste wijnen'. Al bij al duur voor wat je krijgt, en ik zou dit restaurant niet aanraden aan vrienden ! (244460)

Reviewed on  11/02/2010 19:51

Restaurant Chateau Du Mylord

Rue Saint-Mortier 35 7890 ELLEZELLES
Reviewed on  08/02/2010 19:42

recent terug met volle teugen genoten van dit toprestaurant : verfijnd...

recent terug met volle teugen genoten van dit toprestaurant : verfijnde gerechten, startend met een ongezien assortiment amuses bij het aperitief, perfect aangepaste wijnen en een stijlvolle en bijzonder attente bediening! Wat een klasse !!

Reviewed on  08/02/2010 19:42

recent terug met volle teugen genoten van dit toprestaurant : verfijnd...

Restaurant Parkrestaurant & Guesthouse

Minderbroedersstraat 1 8000 BRUGES
Reviewed on  08/02/2010 19:37

Reviewed on  08/02/2010 19:37

Restaurant De Blauwe Artisjok

Gaversesteenweg 182 9820 MERELBEKE-GHENT
Reviewed on  08/03/2009 19:52

een zeer aangename culinaire ervaring : kraakverse producten op zeer h...

een zeer aangename culinaire ervaring : kraakverse producten op zeer hoog niveau bereid, schitterend gedresseerd op het bord en royaal vergezeld van aangepaste wijntjes. Enig minpuntje : de porties zijn wel erg minimaal (het hoofdgerecht bevat minder dan 75 gr vlees) ...

Reviewed on  08/03/2009 19:52

een zeer aangename culinaire ervaring : kraakverse producten op zeer h...

Restaurant Moeder Agnes

Olifantstraat 6 9660 BRAKEL
Reviewed on  17/08/2008 22:40

kindvriendelijk onthaal, stijlvol gedecoreerd gastronomisch restaurant...

kindvriendelijk onthaal, stijlvol gedecoreerd gastronomisch restaurant, zeer verzorgde keuken met creatieve toetsen en aangename wijnen, perfecte bediending ! Eerder beperkte menukeuze door terugkomende items in elk menu. Al bij al zeer goede ervaring !Marc

Reviewed on  17/08/2008 22:40

kindvriendelijk onthaal, stijlvol gedecoreerd gastronomisch restaurant...

Restaurant 't Zuiders Gedacht

Blankenbergse Steenweg 65 8000 BRUGES
Reviewed on  18/08/2007 23:57

kraakverse producten en verzorgde pastagerechten : een aangename verra...

kraakverse producten en verzorgde pastagerechten : een aangename verrassing en een echte aanrader !

Reviewed on  18/08/2007 23:57

kraakverse producten en verzorgde pastagerechten : een aangename verra...

Restaurant 't Moreelsgoed

Westdorp 17 8573 ANZEGEM
Reviewed on  16/10/2005 13:08

dit is werkelijk gastronomie aan betaalbare prijs : schitterend en rui...

dit is werkelijk gastronomie aan betaalbare prijs : schitterend en ruim interieur, zeer verzorgde keuken (verse kwaliteitsproducten, perfect bereid met creatieve toetsen, degelijke wijnen in het aangeboden arrangement) en professioneel zaalpersoneel. Gistereavond was het een beetje lawaaierig maar het was niet ecjy storend. In elk geval een mooie verrijking voor de streek en echt een aanrader ! Proficiat !

Reviewed on  16/10/2005 13:08

dit is werkelijk gastronomie aan betaalbare prijs : schitterend en rui...