Restaurant Escabeche

Dumortierlaan 94 8300 KNOKKE
Reviewed on  10/10/2015 11:47

Lekker eten en zeker ster waardig

Ik zie dat dit restaurant niet bij iedereen in de smaak valt maar is toch zeker een aanrader als je van sterrenresto's houd... Hoewel ze geen ster hebben verdien ze die volgend mij heel zeker. De porties zijn niet groot maar zeker ruim voldoende tenzij je kwantiteit verkiest of een grote eter bent.. Dan ben je toch verplicht om de menu te nemen. Super toffe gastvrouw en ober die ook een goed gevoel voor humor hebben πŸ˜€

Reviewed on  10/10/2015 11:47

Lekker eten en zeker ster waardig

Restaurant Alexandra

Van Bunnenplein 17 8300 KNOKKE
Reviewed on  10/10/2015 11:40

Heerlijk

Een van onze favorieten ... No nonsens bediening en food.. Prijs kwaliteit zeer goed! De gastheer is de vriendelijkheid zelve!

Reviewed on  10/10/2015 11:40

Heerlijk

Restaurant P'tit Chef

Lippenslaan 141 8300 KNOKKE
Reviewed on  10/10/2015 11:36

Heerlijke en eerlijke keuken

Eerlijke keuken en super vriendelijke vlotte bediening! Zoals ik ook in de andere reviews lees is het inderdaad wel wat rumoerig als de zaak binnen vol zit maar is altijd lekker eten... Zelfs later op de avond is het geen probleem om toch nog te dineren... Een aanrader aldus voor mensen op de terugweg naar huis na een dagje Knokke...

Reviewed on  10/10/2015 11:36

Heerlijke en eerlijke keuken

Restaurant Bistro De Paris

Van Bunnenplein 29 8300 KNOKKE-HEIST
Reviewed on  10/10/2015 11:30

Super en altijd leuk!

Een heel vlotte equipe waarvan je voelt dat ze hun werk met plezier doen! Altijd lekker,wat je ook kiest... Een aanrader voor wie ook graag lekkere wijn bij de maaltijd neemt πŸ˜‹ Altijd fijn om bediend te worden door mensen die hun werk met passie doen en open staan voor humor!

Reviewed on  10/10/2015 11:30

Super en altijd leuk!

Restaurant Ten Bos

Blinckaertlaan 10 8300 KNOKKE
Reviewed on  10/10/2015 11:24

Mevrouw niet echt hartelijk

Graag hadden wij daar in het zonnetje van een lunch genoten maar toen we vroegen of we ons op het terras mochten plaatsen werden we heel onvriendelijk afgesnauwd door de gastvrouw waarop we maar rechtsomkeer hebben gemaakt en ergens anders onze lunch hebben genomen... Als Knokkenaar zijn we niet gewend om zo door de eigenares te worden afgeblaft.. Hopelijk was dit gewoon een momentopname maar jammerlijk spreekt het ons nu niet meer aan om daar eens hun culinaire kunnen te gaan testen..

Reviewed on  10/10/2015 11:24

Mevrouw niet echt hartelijk