Restaurant Grand Cafe Horta

placeholder David Bernard
DavidBernard
Reviewed on  31/10/2017 11:37

Prima casual diner

Mooie zaak in art nouveau sfeer. Gerechten zijn niet bijzonder verrassend maar zeker smakelijk. Vriendelijk en attent personeel.

David Bernard

placeholder David Bernard
DavidBernard
Reviewed on  31/10/2017 11:23

Meer dan voortreffelijk geluncht

Uitstekend gegeten, voornamelijk heerlijk lichte gerechtjes met veel frisse tonen. Meestal aan tafel voorzien van een mooie vinaigrette of saus. Zeer mooie combinaties met de wijnen van het inimitables arrangement. Plezierige bediening die de juiste toon weet te vinden. Van de entourage moet je houden, het is behoorlijk hip, mij spreekt het zeker aan. Wat mij betreft bovenkant van het 2-sterrensegment.

David Bernard
Reviewed on  31/10/2017 11:23