Reviews

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
Gerard Morsink
GerardMorsink
Reviewed on  21/11/2025 09:14
Gerard recommends this restaurant for:

Wij waren al diverse keren bij u in het restaurant en het is altijd al...

Wij waren al diverse keren bij u in het restaurant en het is altijd al goed bevallen. Gisteren lekker Hazenpeper gegeten het was voortreffelijk.En weer voor herhaling vatbaar.

Gerard Morsink
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  21/11/2025 09:14
Gerard recommends this restaurant for:

Wij waren al diverse keren bij u in het restaurant en het is altijd al...

Wij waren al diverse keren bij u in het restaurant en het is altijd al goed bevallen. Gisteren lekker Hazenpeper gegeten het was voortreffelijk.En weer voor herhaling vatbaar.