Reviews

Restaurant Boothuys

Robert Orlentstraat 1 2240 ZANDHOVEN
Ingrid Verhoeven
IngridVerhoeven
Reviewed on  02/01/2026 15:45
Ingrid recommends this restaurant for:

Heerlijk eten, mooie presentatie. Vriendelijk personeel, iedereen nam...

Heerlijk eten, mooie presentatie. Vriendelijk personeel, iedereen nam de tijd om een welgemeende hallo te zeggen. Gezellig interieur, tafeltjes die voldoende privacy boden.

Ingrid Verhoeven
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  02/01/2026 15:45
Ingrid recommends this restaurant for:

Heerlijk eten, mooie presentatie. Vriendelijk personeel, iedereen nam...

Heerlijk eten, mooie presentatie. Vriendelijk personeel, iedereen nam de tijd om een welgemeende hallo te zeggen. Gezellig interieur, tafeltjes die voldoende privacy boden.