Restaurant Koozie

Chiska Tordjman SINT-PIETERS-WOLUWE, Belgium
ChiskaTordjman
Reviewed on  30/09/2016 12:25

Foute prijsindicatie op rekening

Het feestmenu (27 augustus) was heel goed maar niet de rekening : 10 flessen Chaudfontaine van 1 liter voor 90 euro. Ik vind de reactie van de verantwoordelijke te gemakkelijk : : 'In ons computersysteem is blijkbaar 9 ipv 7 ingevoerd.bij een aanpassing van de prijzen. Dank u voor de mededeling. We zullen u het verschil terugstorten.'. Voor zo'n grote fout had ik een vrijgeviger excuus verwacht dan enkel de terugstorting van 20 euro ! Ik vraag me af hoeveel klanten ook 9 euro voor 1 liter Chaudfontaine betaald hebben sinds de prijswijzingen !

Chiska Tordjman
1 Review