Gasthuisstraat 12 1745 OPWIJK
Extraordinary 9.6 Score based on 5 reviews
No budget available
Show phone number Email

Bart
Bart recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Super

Het eten en de bediening was gewoonweg AF, TOP! Eerst gaan eten met 2 en dan met 19 personen... En alles was gewoonweg in orde. Een kleine aanpassing van de menu, was geen probleem. Een kindje in het gezelschap, geen probleem: een schotel op kindermaat en -smaak was beschikbaar. Minpunt: op het moment dat wij er waren, moest onze groep gesplitst worden in 3 delen. Maar de zaakvoerder vertelde bij ons "verkenningsetentje" dat er plannen waren voor een zaaltje te creeëren voor groepen. Ik heb veel reclame gemaakt voor dit restaurant! Ik ga er in elk geval nog heen!

Juergen

... same procedure than every time ...

Have been here now several times. This time we had the four course menu. Ambient wonderful, taste extraordinary (compliment to the chef), service just do it. We will be back. I recommend everybody to come to Opwijk.

diane

Verfijnde keuken in Opwijk

We ontdekten vandaag dit nieuwe restaurant in Opwijk. Het werd een aangename culinaire ervaring ! Proficiat aan de kok. Voor herhaling vatbaar.

linda

leuke zaak inOpwijk

Zeer trendy en leuk restaurant in Opwijk. Vriendelijke ontvangst van de gastvrouw. Wij namen de degustatiemenu 4 gangen met aangepaste wijnen, zeer lekkere gerechtjes en de wijnen waren ook in orde, ook regelmatig bijgevuld. Een echte aanrader,doe zo verder, dan worden wij zeker vaste klant.