de Robianotraat 155 2150 BORSBEEK
No budget available
Open 7/7
Show phone number Website Facebook
aLunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Eric
Reviewed on: 02/10/2019

Vandaag mosselen gaan eten.

Dit heb ik nog nooit gezien. Ik heb hen gevraagd of ze die mini en ondermaatse kwaliteit speciaal hebben moeten bestellen, niet te vreten, en ze waren er zich van bewust want hun antwoord was " we zouden ze eigenlijk niet meer mogen verkopen".Als excuus hebben ze een deserd gratis gegeven.

sabrina
sabrina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

zeer goed restaurant!!

vorige week met gezin gaan eten. er waren helaas geen warme groenten meer in de potjes en ik vroeg of ze nog groenten hadden de mensen van lunch garden hebben dan ook meteen de potten gaan bijvullen. ook bij de keuze van de menu's kreeg je hulp als je iets niet goed begreep. de mensen zijn hier super vriendelijk en behulpzaam! het interieur is ook zeer mooi geworden en gezellig. met andere woorden gewoon één van de betere restaurants van lunch garden.