't Compromis

Herentalseweg 14 2250 OLEN

Brasserie

Monday, Tuesday, Saturday noon

Show phone number Email Website

Volgens Willem Asaert, ex-chef en intussen gerenommeerd culinair journalist, behoort brasserie 't Compromis tot de 100 beste brasseries van België.

Hij zocht naar een eerlijke en waarachtige keuken, met kwaliteitsvolle producten, met liefde bereid en met de glimlach opgediend. Laagdrempelig, gemoedelijk en correct geprijsd. En dat vat 't Compromis helemaal samen.

100 x bruisende brasseries in België (uitgeverij Lannoo).

Facilities RestoBookings Promotions, Possibility to book real-time, Terrace
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Sodexo Card®

Chris Leemans
Dined on: unknown

Etentje op 28/05/2016

We zijn hier al enkele malen gaan eten en waren steeds zeer tevreden, vandaar onze keuze. Nu was het al wel een tijdje geleden. We hadden gereserveerd om 19.00 uur en waren een 10 tal minuutjes te vroeg. De zaak zat goed vol en onze tafel bleek nog niet vrij?? We moesten dus even wachten. Op zich is dat niet erg maar we stonden daar in iemands land tussen de tafels en aan de inkom deur, er was ook geen mogelijkheid om al een aperitiefje te nuttigen ergens appart of aan de bar. Dit was voor ons een teleurstelling. Het eten was prima maar de garnaalcocktail had voor de prijs toch iets meer mogen zijn dan sla met garnalen. de garnalen waren wel vers.

Cindy Van Kesbeeck
Dined on: unknown

Lekker en gezellig

Eten is een proeverij. Vriendelijke bediening. Omgeving gezellig en in de zomer kan je genieten van hun mooie tuin.