De Orangerie

Vaartstraat 123 2490 BALEN

Show phone number Website

Brasserie De Orangerie

Graag heten wij u van harte welkom in “De Orangerie”. In een authentiek, licht en geraffineerd kader nemen wij u graag mee op reis van brood tot dessert.

Met de nodige passie bereiden de chef en haar team hier dagdagelijkse de meest verfijnde en smakelijke gerechten waarvoor steeds gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige en verse producten. Als aanvulling op het culinaire gedeelte bieden wij U een uitgebreide dranken- en wijnkaart aan.

Bij zonnig weer nodigen we U ook graag uit op ons prachtig zonneterras, waar het heerlijk vertoeven is onder het genot van een hapje en een drankje!

“De Orangerie” is alle dagen geopend vanaf 09u00, uitgezonderd dinsdag. De keuken is doorlopend geopend tot 22u00.

Erika, Dave en Kris

* Daar wij met dagverse producten werken bestaat de mogelijkheid dat bepaalde ingrediënten tijdelijk niet voorradig zijn. We doen dan ook onze uiterste best u een zo goed mogelijk alternatief te beiden.

Niet te doen!!

Mijn steak seignant was hard gebakken en de pepersaus was niet vers!Toen ik de ober hierover aansprak kreeg ik als antwoord""Kan gebeuren!!"

Viel wel serieus tegen!

Prijs -kwaliteit is dit veeeeeeeel te duur. Vriendelijkheid was wel even zoek toen we zeiden dat we al een half uur aan het wachten waren op ons aperitief!In Balen kan men wel veel lekkerder eten op loopafstand!

Niet lekker-niet fijn

Ik vond het 4 gangen menu zwaar tegenvallen,het was zeer weinig,veel te duur prijs -kwaliteit en niet speciaal lekker-geen aanrader