Mechelsesteenweg 436 2500 LIER
French
Show phone number Email Website
Tables
En nu... à table

Danny Pauwels en Francine Van Baelen hadden al een serieuze culinaire achtergrond toen ze bijna drie jaar geleden met Tables startten:
Eerst met De Werf in hartje Lier en later met Gadivo in Rijmenan.
9 jaar lang hadden ze ook een restaurant in de Franse Périgord.

Dankzij hun klassieke opleiding samen met workshops en cursussen bij gerenommeerde sterrenchefs worden klassieke en nieuwe technieken gecombineerd tot culinaire hoogtepunten.
De toekomst is ondertussen verzekerd: zoon Dennis en dochter Candice, beiden met een rijke ervaring in de horeca, staan nu Francine en Danny bij.
Tables biedt een Frans-Belgische keuken die zich al smakelijk manifesteert in het gastronomisch 3 gangenmenu (€ 35) en het 'Suggestiemenu' (€ 58).

Tables is als privérestaurant beschikbaar vanaf 25 personen voor walking en sitting dinners, vieringen, huwelijksfeesten, babyborrels… Videoconferenties, vergaderen via het internet bij seminaries… het is allemaal mogelijk.

Faciliteiten genoeg: een ruim en recentelijk uitgebreid terras met gloednieuwe vijverpartij, een gemakkelijke toegang voor mindervaliden, een goede bereikbaarheid en een riante parking.

Francine blijkt bovendien artistiek haar mannetje te staan en zorgde mede door de creatieve inbreng van kunstenaar François Blommaert voor een origineel, stijlvol interieur. Geniet ook van de traiteurdienst: afhalen kan, levering aan huis ook.

Mechelsesteenweg 436
2500 Lier
tel.: 03 - 283.57.06 en 0472 - 431.699
e-mail: info@tableslier.be

Ellen
Ellen recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Heerlijk eten en nog betere service

Deze familie heeft ons uitstekend verwend! Zoon en dochter zorgen voor een uitstekende service. Moeder wist ons te bekoren met heerlijke gerechten en vader zorgt dat niemand iets te kort komt. Een perfecte combinatie. Enige kleine minpuntje: het decor kan een paar vernieuwingen gebruiken. Maar samengevat: topadres!

Sara
Sara recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

Geweldig

Geweldig goed gegeten, en goede service

Britt
Britt recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Huiselijke gezelligheid met topkwaliteit gerechten

Superlekker gegeten, super vriendelijke bediening, gezellig kader, topkwaliteit gerechten. Voor ons het beste restaurant van de restodays!

Luc
Luc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Lekker hapje vooraf, en daarna zalig gegeten...

Lekker hapje vooraf, en daarna zalig gegeten in een mooi kader. Zeer vriendelijke bediening met gedetailleerde uitleg over de gebruikte producten. Een echte aanrader. Luc, Herenthout

Luc
Luc recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

Zeer goede kwaliteit en aparte detailbediening

Het eten (3-gangen) was van zeer goede kwaliteit, zelfs de 3 equisehapjes rekening ik als een apart gerecht ! De aparte bediening werdt tot in de kleinste details uitgelegd en de oorsprong ervan mbt. tot het wildgerecht met gegarandeerde diervriendelijkheid. De sfeer is daar optimaal > dus ook best tafeltjes van 2. Met goede achtergrondmuziek op een aanvaardbaar volume.

An
An recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Top locatie, top bediening en top eten

Dit is echt een aanrader. Sfeervol kader, super lekker eten en heel vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit klopte het plaatje ook. Wij komen zeker terug.

L
L recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Gastronomy, Price/quality

Ideaal avondje weg

Eten in een aangenaam kader. Perfecte menu, goede service en veel gezelligheid troef.

walter
walter recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

tafelen in Table: subliem van eten

Ons ontvangst was al heel vriendelijk. De sfeer aangenaam. Ons aperitief hapje was super en het werd alleen maar beter. Het eten was gewoon subliem!!!! De vader en zoon die ons bediende erg vriendelijk en correcte uitleg over wat er op ons bord lag. Dit doen we zeker nog eens over

Christel
Christel recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

tafelen in Table: om duimen, vingers en liefst...

We trokken met onze vijf oudere kinderen naar Table, tot dan een voor ons onbekend restaurant. De patience maakte meteen een goede indruk op ons: een glaasje erwtensoep met curryroom, een hapje paling in 't groen op Lierse wijze en nog een kleine amuse. De presentatie hedendaags en verzorgd. Vervolgens een pallet Franse nestduif en met ganzenlever waarin truffel verwerkt zat en rode biet op drie wijzen gepresenteerd met een couscous waarop een toefje marmelade met rode biet prijkte. Heerlijk!! Maar de Noorse Skrei op een bedje van ratteaardappelpuree,prei en spinazie in een zee van sabayon van Duvelsaus was om duimen en vingers van af te likken. Kon het dessert ons nog meer bekoren? Absoluut!!Een van de kids vroeg: hier zou je toch liefst de restjes van het bord gewoon aflikken. Hoeft het verder betoog dat de keuken van dit restaurant ten zeerste aan te prijzen is?