Lunch Garden Zemst

Zemstbaan 242 2800 MECHELEN-ZEMST

Meriem
Meriem recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

lunch garden zemst

We zijn een aantal keren naar Lunch garden geweest in Zemst, de eerste indruk was heel proper en vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Kinderstoelen voorzien. Hoge en lage tafels, verschillende soorten stoelen.mooie aankleding met planten en gezellige verlichting .Over het algemeen waren we tevreden van het eten. Alles staat mooi aangeduid, er is keuze tussen 3 prijsklassen en je kan je maaltijd zo uitgebreid maken als je zelf wil. de mosselen konden zeker bekoren bij de collega’s en familie. We namen steak, een wokgerecht en vol-au-vent en het was heerlijk! Het enige nadeel is dat het eten is niet heel erg warm en koelt snel af. ook een groot voordeel van LG is dat ze steeds warme groenten aanbieden. de appelmoes is superlekker.

Ymke
Ymke recommends this restaurant for: Price/quality

Dochtertje teleurgesteld, wel goede prijs

Met mijn gezin zijn we naar Lunch Garden geweest. We gingen op een vrijdagavond om 18u30 en het was eigenlijk direct een teleurstelling : Ons dochtertje van 5 had haar zinnen gezet op spaghetti, maar dat was er niet. Dus toen ze iets anders moest kiezen, wou ze hamburger, maar die was ook op, zeiden ze ! Dat is erg moeilijk voor een 5-jarige.... Ze zag de kindergerechtjes op een groot pamflet staan, maar moest tot 2x toe iets anders kiezen omdat het op was ?!? Jammer..... En bovendien : ik wilde graag mosselen, maar die waren ook op. Tenslotte toen we de drank gingen halen, plakte de grond er heel erg. Ook niet zo wauw. Maar er waren gelukkig ook veel positieve dingen : er is veel variatie in de warme groentjes, vandaag waren er spruitjes te krijgen, mmm... Ze waren goed warm gelukkig. Maar de bloemkool en broccoli van mijn zoon waren helaas redelijk lauw. Mijn man had een menu genomen : witlof met hesp in de oven met een voorgerecht en dessert bij voor maar 10€ alles samen, das wel heel goedkoop ! :-) wat ik erg positief vind, is dat er een aantal vaste gerechten zijn die je altijd kan kiezen, maar dat er verder telkens ook verschillende tijdelijke gerechten zijn die heel erg variëren. Ik kijk telkens eerst naar deze gerechten en enkel als ik niets zie wat me doet watertanden, kies ik iets van de vaste waarden. Al bij al toch een fijn concept. Vooral van prijs !

Tina
Tina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

Snel, lekker en betaalbaar eten voor klein & groot

Lunch Garden = Snel, lekker en betaalbaar eten voor klein en groot Een LG is een plek waar je gaat met je gezin, familie, vrienden, na het winkelen of voor een snelle hap. Het eten is er lekker, gevarieerd en betaalbaar. Ik neem in LG bijna nooit een voorgerecht, niet omdat ik het niet op kan krijgen of omdat ze niet lekker zijn, maar omdat anders je eten koud is! Er is een microgolf aanwezig, maar ik als ik ga eten verwacht ik niet mijn eten terug te moeten opwarmen (zeker niet met een steak en frietjes). Als je het moet gaan opwarmen kan je even goed thuis koken of iets in de microwave opwarmen. Daarentegen als ik in het restaurant van de makro ga is het eten nooit koud als je aan tafel komt, want daar hebben ze warmte deksel. Dit is een tip aan LG, schaf warmte deksel aan!:) Lekkere soepen, lekkere hoofdgerechten (jammer genoeg geen wok in LG Zemst!) en ook lekkere desserts!!:) De balletjes in tomatensaus, de rumsteak,.. zijn aanraders! De warme groenten vind ik persoonlijk minder lekker. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ook de extra large portie voor maar een euro extra is top! Wat mis ik? - warmte deksels - de chocoladetaart met chocomousse tussen (deze was vroeger altijd aanwezig, maar nu nooit meer.. wij gingen hier speciaal voor naar de LG!) - versere warme groenten, soms zie je dat ze al echt wel een tijdje onder die lamp staan (dit is niet altijd zo) - een bordje dat uithangt met informatie op over de koude groentjes die inbegrepen zijn bij een koude schotel, warme groentjes bij een warme schotel, dat je gratis extra frietjes of puree kan bijhalen nog als je een warme schotel hebt (anders weet je dit niet) LG = snel, lekker en betaalbaar eten voor klein en groot.

Ymke
Ymke recommends this restaurant for: Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

Prijs-kwaliteit super !

Vandaag gaan eten bij Lunch Garden Zemst. Het was erg gezellig, we vonden een rustig plekje in een hoek van het grote restaurant. Enkel jammer dat de tafels niet erg schoon waren, ze plakten en waren duidelijk niet schoongemaakt. Iemand aangesproken en het werd wel direct geregeld gelukkig. Onze maaltijden waren lekker, niet uitzonderlijk, maar gewoon goed. Prijs-kwaliteit super ! Er is veel keuze en vooral de mosseltjes werden erg lekker bevonden. Je kan altijd frietjes of kroketjes bijhalen, dat is prettig voor de grotere smullers ! Wat wel opvalt, is dat de warme groentjes er wat uitgedroogd en onsmakelijk uitzien. Ze liggen precies lang op het buffet en zijn niet superwarm. Verder is het jammer (en dan spreek ik uit eigen ervaring) dat mensen die geen suiker mogen eten, enkel kunnen likkebaardend toekijken als de rest aan de lekkere dessertjes begint. Een suikervrij dessertje aanbieden, zouden velen erg appreciëren denk ik ! Ook viel het me op dat er voor de kinderen geen speelhoek voorzien is, ze krijgen wel een klein cadeautje aan de kassa en er hangen ballonnen, maar voor zo'n groot, kindvriendelijk restaurant zou een kinderhoek wel positief zijn. Ik weet nog van toen ikzelf een kind was, dat ik altijd ging spelen en filmpjes kijken in de kinderhoek ! :-) En misschien nog iets kleins : vraag aan de kassa een halve euro meer per persoon en laat de klanten dan tenminste gratis naar het toilet gaan.... Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam, je voelt je echt welkom. Dus al bij al mag je voor deze prijs erg blij zijn met wat je op je bord krijgt, vind ik !