Rudy
Reviewed on: 30/11/2017
Rudy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Gezellig met de ganse familie gegeten!

Een heerlijk stuk vlees, mooi aangeboden op een houten plank, een echte aanrader! Ook de rest van de bende heeft genoten het lekkere eten en een prima glas wijn. Prima prijs kwaliteit! Voor iemand die iets zoekt met een ruime parking, makkelijk toegankelijk en weet te genieten van een lekkere maaltijd zeker een aanrader!

Iris
Reviewed on: 10/09/2017

Lekkere steak,bar slechte friet en aanrekenen...

Lekkere steak,bar slechte friet en aanrekenen van mayonaise zonder te bestellen. Ik voel mij dan bedrogen.

Tijl
Tijl recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

Absolute aanrader

Aangename sfeer gecombineerd met lekker eten en een snelle bediening. Goede prijs/kwaliteit ook.

Stefan
Stefan recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Aanrader!

Leuke en gezellige omgeving. Personeel is héél vriendelijk! Mooi terras. Aan te raden!

Fons

Lekker eten in een gezellig kader.

Als regelmatig bezoeker kan ik dit eethuis aan iedereen ten stelligste aanraden. Een etentje met twee of meerdere personen is hier altijd geslaagd. Op de kaart staat voor elk wat wils aan democratische prijzen. Op de kaart staan specialiteiten van het huis die je zeker eens moet proberen! Onthaal en bediening zijn vriendelijk, verzorgd en correct.