Extraordinary 10.0 Score based on 4 reviews

Zeedijk 280 8370 BLANKENBERGE

Brasserie Belgian-French Seafood

Thursday

Show phone number Email Website

Na enkele trappen van de Zeedijk, ter hoogte van het casino, af te dalen kom je in een heel andere werelddeel terecht. Een tropisch kaders en een unieke kustlijn laten u even in het warme Cuba verdwalen.
In onze Havana Club kan je kennis maken met onze Cocktails en andere frisdranken.

Onze verse keuken is doorlopend open en vult de kleine en de grote honger. Je kan een ruime keuze maken uit onze snack’s, vis-, vlees- en vegetarische gerechten.

Al onze gerechten zijn met de grootste zorg en liefde gemaakt en worden vers voor u gemaakt.

We zijn open van de Paasvakantie t.e.m 11 november.

Facilities Playground, Children's menus, Dogs allowed, Children's play area, Disabled Access, Terrace, Bar - Lounge Atmosphere Exotic

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Groups 100%
  • Kids 100%
  • Trendy atmosphere 67%
  • Gastronomy 67%
  • Price/quality 100%
Noël Noëls
Noël recommends this restaurant for:

Verrassend.

Zeer groot terras waar vakantiegangers na een dag zonnen de honger en dorst komen stillen. Koppeltjes, gezinnen met kinderen, ...Een enorm terras : je zou het kunnen begrijpen indien de kwaliteit wat minder was onder al die drukte. Maar niets is minder waar. De bediening is super vriendelijk en heel efficiënt. We waren er met zes personen en bestelden nogal divers. Maar alles kwam correct en in korte tijd op tafel. En het was dan ook nog met zorg bereid ! Prima prijs/kwaliteitsverhouding ook. Er hangt een informele, vriendelijke sfeer. Een aanrader over de ganse lijn.

Georges Lefevre
Dined on: unknown

Prima restaurant met prima service

Uitstekend gewoon - lekker eten, goede service. Een aanrader!!

Thierry pierard
Thierry recommends this restaurant for:
Dined on: unknown

restaurant de brasserie à conseiller

Mon épouse et moi même avons de nouveau mangé aujourd'hui soir,nous avons mangé à l'intérieur car un peu frais à l'extérieur, comme la dernière fois nous avons été très bien reçu,le service est rapide,la serveuse était très attentionnée,nous avons très bien mangé,moules frites et boulettes maison sauce provençale,très bon rapport qualité prix,le patron derrière le bar est super sympa,nous y retournerons les yeux fermés.

Thierry pierard
Thierry recommends this restaurant for:
Dined on: unknown

très bonne taverne restaurant sur la plage

Nous sommes à la mer pour ce week-end de l' ascension,nous sommes allés boire un verre sur la terrasse sur la plage,comme nous nous sentions bien,nous avons mangé des moules frites,bonne expérience et bon rapport qualité prix,nous y retournerons les yeux fermés,nous conseillons cette taverne,le patron derrière le bar est très sympa.