Jean Baptiste guissetplein 12 9600 RENAIX
Monday and Tuesday
Show phone number Email Website Facebook

Xavier
Reviewed on: 02/06/2019
Xavier recommends this restaurant for: Couples

Is gesloten

Biryani bestaat reeds geruime tijd niet meer. Zééééér jammer

Bart
Bart recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een leuke ontdekking

Onverwachts met het gezin naar dit restaurant afgezakt. We kozen voor menu Indira. Eerst kregen we een heerlijk versbereide linzensoep. Lekker licht met verse koriander. Het voorgerecht bestond uit 2 stukken samasa met kippenfilet aangevuld met een zeer lekker Indisch sausje, totaal niet pikant. Ook hier proef je dat de producten vers bereid zijn. Als hoofdschotel kregen we lamfilet met een zachte curry. Ondanks het bezoek op woensdagavond zat de zaak gezellig vol. Vriendelijke bediening, Nederlands en Franstalig. Dit was de eerste maal dat we een Indisch restaurant bezochten, maar voor herhaling vatbaar.

Dirk
Dirk recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Aanrader!

Vers, verzorgd en heerlijke Indische smaken! Supervriendelijke bediening!

FABRICE
FABRICE recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy

excellent

si vous désirez découvrir la cuisine indienne , ce restaurant est à conseiller . la patronne est au petit soin pour sa clientèle , toujours souriante et toujours disponible pour les explications les plats sont délicieux , épicés juste comme il faut . rien de négatif , on y retournera sans hésitation.

Wouter

Uitstekend

Een eerste kennismaking met Indisch eten en wat voor één! We werden ontzettend vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, die ook zelf aan het fornuis staat. Ze legde graag uit wat er op de kaart stond. Vooraf kregen we lekkere amuse-gueules (voor de liefhebbers van pikant). Het hoofdgerecht was meer dan geslaagd met een palet aan 'nieuwe' smaken. Onze gezelllige en geslaagde avond werd afgerond door een rondleiding van de gastvrouw doorheen het restaurant. Daarbij viel op hoe gepassioneerd ze is om van dit relatief nieuwe restaurant een succes te maken. Ze vertelde onder meer hoe ze haar kruiden rechtstreeks vanuit haar thuisland laat overkomen om zo authentiek mogelijk te kunnen werken. Dit restaurant zou een blijver moeten worden. En dat allemaal voor een eerlijke prijs!

Fred

Uitstekend

Dit is een van de weinige zaken waar je echt waar voor je geld krijgt en in de culinaire watten wordt gelegd. De bediening en ontvangst is er uitstekend. De gerechten zijn van de bovenste plank. Ik ben koàk van beroep en iedere keuken heeft zijn geheimen. De Indische gerechten die hier worden op tafel gezet zijn echt zeer, zeer lekker. Wie hier niet buiten komt met een ultra voldaan gevoel moet naar de frituur. Met dank aan al het personeel van Biryani want door jullie kon onze dag niet meer stuk.

Sandrine

Indisch genieten

Vicky, dit was mijn eerste ervaring met India en het was fantastisch. Ik ben heel blij dat je eindelijk je eigen zaak hebt en je runt die met hart en ziel. Het eten was fantastisch, de bediening top! Mij zie je zeker en vast terug voor nog meer lekkers. Echt een topper in hartje Ronse

xavier

Vandaag heb ik mijn smaakpapillen laten geniete...

Vandaag heb ik mijn smaakpapillen laten genieten in het Indisch restaurant Biryani te Ronse. Een ontdekking van subtiele kruiden doorheen de lekkere gerechten. Een aanrader.

Christine

Een echte aanrader!

De menu 'Parels van India' is een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening. Overheerlijke hapjes. Men geeft bij elk gerecht uitleg. Je krijgt de kans om India beter te leren kennen. Gezellige en warme sfeer. Zeer proper. Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten; niet te vlug, niet te traag. Parkeerplaats in de onmiddellijke omgeving. Echt de moeite om bij Biryani te reserveren. Het wordt urenlang genieten en beleven. Dankzij de fantastische kookkunst van Vicky leer je andere smaken kennen en waarderen. Een dikke proficiat voor al het personeel die op die avond heeft gewerkt. Een pluim!!! Tot een volgende keer. Chr. De Corte

Alex

In 't frans noemen we dit: Plus que parfait

Deze week voor 't eerst bij Biryani op bezoek geweest en dit was een meer dan goede ervaring. Met 3 hebben we de uitgebreide menu genomen, waarbij je stap voor stap een ervaring meemaakt van de Indische keuken. Ik heb in het verleden al meerdere ervaringen opgedaan met de Indische keuken en deze moet er zeker niet voor onderdoen. IN TEGENDEEL. Het was een top ervaring, met heerlijke voeding en een vriendelijke bediening. De chef spreekt vlot Nederlands en Frans en houd zich niet in om een woordje uitleg te geven bij elke gang. Iets wat door ons en de andere klanten zeker wel geapprecieerd wordt. Zeker voor herhaling vatbaar. Vicky, wij komen zeker nog terug.