We have no photo of this restaurant yet
Add a photo

Femke
Reviewed on: 24/04/2019
Femke recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

Fantastisch!

Een heerlijk familierestaurant waar de bediening hartelijk is , goede kwaliteit van eten, een warme sfeer en op het einde van de avond krijg je er prachtige live muziek bovenop!

Linda
Linda recommends this restaurant for: Couples, Trendy atmosphere, Gastronomy

Lekker en Gezellige eten in een gemoedelijke sfeer

Gezellig en lekker tafelen in een gemoedelijke sfeer. Daar hebben we van genoten. Dat de gastvrouw en kok ons nog verwent heeft met enkele sfeersongs maakte onze avond compleet. Mensen die met hart en ziel voor hun zaak staan, en ons het gevoel gaven dat we daarvan deel uitmaakte. Ik hoop van harte dat de werken voor jullie deur snel opgelost geraken, zodat jullie de deur wijd open kunnen zetten voor iedereen! Onz zie je zeker nog eens terug!

Rudy

Slecht moment?

Ik kan mij goed inbeelden dat de restaurantweken geen welkomstgeschenk zijn voor vele horeca-zaken. "Mensen die goed willen komen eten maar weinig willen betalen", het is een leuze die rondgaat bij vele zaken. Ik ben gewoon enorm teleurgesteld in het gegeven dat het wordt bestempeld als restaurant. Een amuse bestaande uit een toast met forelmousse, komaan je bent een restaurant... Voorgerecht niets op aan te merken, foie gras, lekker met die uienconfituur en abrikozenconfituur. Vrij lang moeten wachten op het hoofdgerecht, keuken had zich voorgenomen onze tafel (2 personen) te synchroniseren met een tafel dat 20 minuten later was binnengekomen (5 personen). Parelhoen perfect gebakken, lekkere saus, spijtig van de diepvrieskroketjes. Nagerecht werd 1 uur later geserveerd...Winny-slagroom met een soesje (denk ik?), vanille-ijs en chocoladesaus. Jezus, dat serveer je toch niet... ik dacht dat de restaurantweek bedoeld was om klanten te winnen. Een avondje met zeer gemengde gevoelens. Ik hoop dat het een slecht moment was.

Patrick

een aparte sfeer met live muziek

zeer aangenamesfeer, anders, uniek

C

Succulent !

Rien à redire ! C'était succulent ! Goûter le ris de veau et le speculoos glacé ! Des régals ! Service sympa et assez rapide.

Kathleen

Goede service, alleen jammer van de foutjes

De sfeer van Tante Yvonne is gemoedelijk, ideaal voor een gezellig etentje onder vrienden. De kleine foutjes stapelden zich jammer genoeg op: - het duurde ondanks dat er weinig volk was veel te lang voor ons eten op tafel kwam (er zat 40 minuten tussen voor en hoofdgerecht) - er werd pepersaus gevraagd, bij het navullen van het potje werd er mosterdsaus gegeven.. De combinatie met de steak en de reeds gebruikte pepersaus was geen topper En om dit alles af te maken werd bij het betalen van de rekening enkel het btw bonneje gegeven. Er werd zelfs geen aanstalte gemaakt om de 4,5€ wisselgeld terug te geven. We zijn voorstander van fooien, maar beslissen graag zelf hoeveel we geven..

Paul

Aangenaam resto met sfeer, lekker eten en...

Aangenaam restaurant met sfeer, lekker eten en livemuziek

Tina

Lekkere keuken, enthousiaste bediening

Lekkere keuken, enthousiaste bediening

kristin

Fijne kennismaking!

Het is aangenaam toeven bij Tante Yvonne. Goede bediening, lekker eten, niet goedkoop maar wel een eerlijke prijs. Geen vegetarisch gerecht op de menu, maar daar wordt prompt voor gezorgd als ernaar gevraagd wordt. Geen gebakken zilveruitjes bij het voorgerecht, hoewel aangekondigd, maar dat wordt prompt goedgemaakt. Prettige eerste kennismaking!

Francis

Vrijdagavond

Kwaliteitsvolle keuken met verse produkten.Vlees was saignant zoals het moet. Aangename sfeer en bediening