Patrick
Reviewed on: 14/09/2018
Patrick recommends this restaurant for: Price/quality

ongelooflijk, ongewoon.

Het zag er fijn uit ,TOT ! We vroegen ons eten en kregen dit op een bord met een volle lading friet dat er werd op gesmeten! Dan bleken deze nog platte frieten te zijn en vroegen om andere. De bediende vond ze volgens haar goed en zei om dan Nog even te wachten voor een andere portie. Daarna ging ze gezellig over de vuilbak hangen met het bord om vervolgens met blote hand de slechte friet ervan te verwijderen om dan nieuwe friet op te gooien, die ook half gebakken was. En dit zowel bij mij als van mijn vrouw. Je zag direct dat deze er met volle goesting aan haar weekend dienst begonnen was !!! Wij hielden het voor gezien. SMAKELIJK ??

Riet
Riet recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

Gezellig eten met vrienden en kinderen

Je moet niet verder zoeken voor een gezellig etentje met vrienden, familie én kinderen, tegen een voordelige prijs en toch met een zeer ruim aanbod. Lekker,enige nadeel zijn soms de lange wachtrijen, waarbij de ene rij veel korter is dan de andere, en alle personen niet tegelijkertijd kunnen beginnen eten

Arjan
Arjan recommends this restaurant for: Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Lekker en voodelig gegeten

Wij zijn vanmiddag met de collega's gaan lunchen in de lunch garden en waren aangenaam verrast door de keuken. Het beeld dat we hadden over de lunch garden is nu toch bijgesteld. Conclusie: we komen hier vaker!

Dennis
Dennis recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Een aangename verrassing!

Lunch Garden stond me in het verleden voor als een grootkeuken waarbij de gerechten snel geserveerd moesten worden en het restaurant een behoorlijke drukte uitstraalde. Toen ik de vernieuwde Lunch Garden binnenkwam, werd dit idee meteen teniet gedaan. Het restaurant was goed gevuld, maar door de fijne inrichting en dito decoratie veel dat niet meteen op. De keuken zag er verzorgd uit en het voorgestelde menu gaf heel wat keuzemogelijkheden (iets wat je van een grootkeuken niet altijd kan verwachten). Het aanbod was zelfs uitzonderlijk groot (encl. salad bar en dessertenbuffet). Het bleek moeilijk kiezen te zijn! Het personeel hanteerde een vriendelijke en persoonlijke stijl. Enkel aan de kassa wist men met de klanten- en kortingskaart weinig blijf. Na een kort oponthoud (niet veel meer dan dat) konden we aan het eten beginnen. De porties waren zeker voldoende en indien dit niet het geval zou zijn geweest, hadden we een portie kunnen bijvragen. Het eten zag er smakelijk uit. De groentjes smaakten dan ook heerlijk en waren - net zoals het hoofdgerecht - nog warm genoeg. Ook dit laatste kan je niet altijd in een grootkeuken verwachten. Enkel de bijgeleverde puree viel me tegen. Je merkte duidelijk dat deze niet vers bereid was. Het dessert was lekker! Tijdens het eten viel ons de rust in het restaurant op. Het was er zelfs gezellig te noemen met aandacht voor ruimte en groen. Ook viel het ons op dat het best netjes was in het restaurant. Je kon de drukte even vergeten. Toen we wensten te vertrekken bleken er, voor mijn tafelgenoten, geen doekjes beschikbaar voor de handen te reinigen na het eten van mosselen. Een klein minpuntje voor een meer dan geslaagd middagje uit. Conclusie: De nieuwe look van Lunch Garden heeft me blij verrast. Het eten was lekker en ruimschoots voldoende. Het personeel vriendelijk en attent. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten! We vertrokken alvast goed gemutst weer naar onze werkplek!

sabrina xxx
Reviewed on  07/10/2015

dan ga ik zeker eens de LG van de meir proberen met mijn collega's. vorige keer hebben wij na onze uren Borsbeek gekozen. Dat was ook een aanrader. Maar blijf vooral weg van LG Minderhout dat was een catastrofe!