Avenue des Olympiades 12 1140 EVERE
No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Daisy
Reviewed on: 07/12/2019
Daisy recommends this restaurant for: Kids, Price/quality

Avondmaaltijd na het winkelen

Het was heel lang geleden dat we nog eens in Lunch garden gaan eten zijn. Bij de binnenkomst viel me onmiddellijk het interieur op, wat een prachtige verandering. Bestelling van het eten ging heel vlot, we kozen voor een zeer goed gebakken steak. Toffe en heel vriendelijke man achter fornuis. Ook aan de kassa zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Mijn steak was jammer genoeg nog rood vanbinnen, na gevraagd te hebben om het heel goed doorbakken te hebben. Ook de groentjes waren eerder aan de koude dan aan de warme kant. Jammer!

virginie
virginie recommends this restaurant for: Groups, Kids, Business lunch/dinner

Moment sympathique

Nous aimons beaucoup aller au Lunch Garden d'Evere car nous le trouvons bien agencé. De plus il dispose d'un petit coin " Sandwich" pour les travailleurs des entreprises alentours. L'ambiance est bonne, le personnel souriant, quoique des fois un peu pince sans rire et nous avons toujours été bien servis. Bref nous passons toujours des moments sympathiques sans prise de tête et c est un chouette endroit pour les soirs ou l'on a pas envie de faire la cuisine.