No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

dominique
dominique recommends this restaurant for: Groups, Kids, Price/quality

SNEL - LEKKER - GOEDKOOP

Met vrienden geweest, dan met de kinderen en mijn besluit staat vast. Lunch garden is wel lekker, goedkoop en gemakkelijk! ideaal voor de kinderen een aanrader dus! maar de zondagmiddag is er wel veel volk!

Danilo
Danilo recommends this restaurant for: Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Simpel maar Lekker ; - )

Uitgeprobeerd 3 verschillende menu' 1 Gehakte bollen > smaak 8 - bereiding 8 (veel saus en goed vlees) 2 Vol -au -vent > smaak 6 1/2 - bereiding 7- (te weinig champignon) 3 Witloof met hesp > smaak 8 - bereiding 7 1/2 (veel saus maar niet genoeg kaas)

Wendy
Wendy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

lunch met vriendin

vandaag eens genoten van ons vrij dagje en dan tijdens het shoppin in ring shopping,gaan lunchen in de luinchgarden. Mijn vriendin had een heerlijke wok met scampis en ikmosseltjes,ik vond ze iets minder,maar de wok was overheerlijk. Het is er rustig eten,ook als er zoveel volk is,ze zien ons daar zeker wel terug

nathalie

LUNCH GARDEN KUURNE

Ambiance super sympa. Plats très copieux et pratique pour les business man car il y a un coin wifi. Vous pouvez y aller les yeux fermés. Bon appétit

Benedicte
Benedicte recommends this restaurant for: Groups, Kids, Price/quality

Lunch met collega's

Als insider mocht ik met collega's uit eten in Lunch garden. Zelf had ik al heel goede ervaringen met dit restaurant. Ook de collega's konden het smake. Heel goede prijs kwaliteit en gezellig interieur met veel lichtinstallatie. Toplicht gehad'

Christine

verjaardagsmosseltjes eten met het gezin

Een tweetal weken geleden trok ik er samen met mijn collega's op uit om de Lunch garden in het ring shopping center te Kuurne te ontdekken. We kozen allemaal voor mossels en aten ons buikje rond. De mosseltjes zijn immers a volonté :-) Gisteren was mijn zoontje jarig en volgens de traditie in ons gezin mocht de jarige het restaurant kiezen. Hij had mama horen vertellen over de lekkere mossels bij Lunch Garden en zijn keuze was dan ook snel gemaakt. Lunch Garden was een ware belevenis voor de kindjes. Ze hoefden niet lang aan tafel te wachten, zoals in een traditioneel restaurant soms wel het geval is. Ze vertelden hun keuze aan de vriendelijke kok van dienst en kozen daarna een tafeltje uit waar ze onmiddellijk konden smullen. De mosseltjes waren nog niet helemaal op, of de kleinste trok er alleen op uit om een dessertje te kiezen. Hij kwam terug met een grote portie chocolademousse. Mama koos deze keer voor zalm en die smaakte heel goed. Ook de portie was meer dan voldoende. Papa liet zijn oog vallen op het stoofvlees dat heel scherp geprijsd was: minder dan 10 euro inclusief dessertje en drank. We babbelden gezellig bij en het was een méér dan geslaagde avond! Bedankt Lunch Garden!