Reviews for Horseele

7.8
Frederik

ZO BEHANDEL JE GEEN KLANTEN

Over het eten kan ik geen oordeel vellen, we hebben immers niet de gelegenheid gehad te gaan etten. We hadden reservatie gemaakt voor 18 juni en ontvingen nu een telefoon met droge melding dat het restaurant afgehuurd werd door AA Gent en dat we maar ons plan moeten trekken. Geen oplossing geboden noch een compensatie.

Michel

Une petite déception

Très belle vue sur la pelouse du stade si vous êtes bien installé, mais cadre pas très agréable. Spots au dessus de la place que j'occupais La première fois , bien mangé sans plus, mais le vin blanc accompagnant le plus était presque maderisé. Deuxième passage Amuses gueules et entrée parfaites, par contre le faisant!! C'était bien entendu que le lunch à 48€ + 16€ avec vin. Bon service très professionnel.

Luc

Fijne gastronomie.

Minpunt: te lange wachttijden. 3uur30 voor een lunch!Te weinig aandacht van de bediening.

anne

goede keuken, ongezellig kader

Zeer goede keuken. Als je niet komt als voetbalsupporter of voor een zakenlunch straalt het restaurant weinig gezelligheid uit. De bediening verloopt zeer vlot.Prijs/kwaliteit tijdens de restodays is goed. 10€ voor een koffie vind ik dan wel weer overdreven, ook al zijn er bijhorende zoete afsluitertjes bij.

Damiaan

super

heel lekker eten, een aanrader spijtig van de dure dranken

eddy

niet welkom

De bediening liet te wensen over, met uitzondering van de maitre. Het leek alsof ze tegen hun goesting daar werken. Niettegenstaande we gereserveerd hadden, kregen we ander eten dan voorzien. We kregen aangepaste wijn maar echt weinig en er werd niet bijgeschonken. Bij het verlaten van de zaak,zeiden we drie maal goedenavond maar niemand van het personeel deed moeite om te antwoorden. Voor een sterrenrestaurant hadden wij anders verwacht. Op de stoelen waren vet-plekken, maw niet netjes. Maar het eten was wel lekker, maar niet woauw!!

Eric

passende combinaties

Van het eerste hapje tot en met de "zoetjes" bij de koffie pasten de diverse ingrediënten perfect en waren juist op smaak, evenals het wijnarrangement.

Veerle

Horzeele

Zeer verfijnd en lekker eten. Goede bediening. Weinig geluidsdemping.

Hans

leuke beleving

Gaan eten als de Belgen speelden en de arena volliep vol supporters. Geweldige hapjes vooraf gekregen; van het hapje met karnemelk, aardappel en garnaal had ik kunnen blijven eten, zalig lekker. Brood was ook supergoed. Ook de ceviche van zeebaars was lekker. De tarbot met asperges was een echt toppertje. De desserts waren lekker maar niet super. Hele fijne avond beleefd, genoten!

Jozefien

Aangename ontdekking met een sterrenkeuken

Het was een heel aangename lunch. Een klein puntje echter was de bereikbaarheid. Wij kwamen toe met de bus en zagen ingang H niet direct staan en zijn helemaal rondgelopen. Eenmaal aan de ingang bleek de deur voor naar de lift te gaan nog niet open te zijn en moesten we de eerste verdieping naar boven stappen. We hebben dit echter boven direct gemeld en er ging dadelijk iemand kijken om het probleem op te lossen. Goede service, vlot en vriendelijk. Een topper.