Restaurant Akdeniz

Show phone number Email Website

Ünal Turgay heet u welkom in zijn restaurant "Akdeniz",

Turkse specialiteiten:
Grill - Turkse Pizza's - Scampi's - Mezes

Elke Eerste vrijdag en zaterdag van de maand zijn er Turkse Nachten met orkest en buikdanseres. Reserveer tijdig.

Facilities Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, Possibility to book real-time, Live music, Air conditioning, Smoking area, Take-away, Child friendly, Meeting Atmosphere Authentic surroundings
Payment methods Maestro, Sodexo Lunch Pass®, Visa, Bancontact, Sodexo Card®
1 personnes have written a review about this restaurant

2.7 Based on 1 beoordeling
Pol Dauwe
Dined on: unknown

Meer dan 1 uur gewacht voor middelmatig eten!

We waren met 6 waaronder 4 kinderen. We zaten vlak bij de bar en dus op een goede zichtbare plaats voor de obers. Evenwel moesten we nogal lang wachten vooraleer onze bestelling werd opgenomen. En dan begon het wachten... MEER DAN 1 UUR wachten op ons eten. Zelfs na verschillende keer vragen was het arrogante antwoord steeds hetzelfde 'ja, ze zijn er mee bezig'. Ondertussen werden mensen bediend die lang na ons waren binnen gekomen. Mochten we niet zo'n honger hebben, waren we al lang opgestapt. Na met de zaalverantwoordelijke te hebben gesproken, bood hij ons een gratis drankje aan, waar we helemaal geen behoefte aan hadden. Dat hebben we hem ook gezegd. Uiteindelijk kregen we ons eten, van gemiddelde kwaliteit en weinig voor z'n prijs. Bij de betaling kregen we geen enkele excuses. Arrogantie ten top. In Gent zijn er veel en veel betere Turkse restaurants. Akdeniz? NOOIT MEER.