We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
Open 7/7
Show phone number

Ann
Reviewed on: 22/04/2018

Slechte ervaring, geen prijs-kwaliteit !

Wij kwamen hier gisterenavond toevallig langs en besloten een hapje te eten. Op de kaart van de suggesties stond een slaatje met asperges en gerookte zalm voor 18 euro. Wij besloten dit te nemen. Het duurde wel lang voor men onze bestelling kwam opnemen, en ik had de indruk dat met de drukte niet aankon. De obers spraken ook slecht Nederlands. Toen we dan eindelijk ons slaatje kregen was onze verbazing groot. 5 stuks asperges, een paar blaadjes sla, een stukje tomaat en een ei, geen gerookte zalm te bespeuren. Na een klacht nam de ober ons bord terug mee, en kregen we dit nadien terug, met een klein stukje gerookte zalm erop. Dit was zeker geen 18 euro waard ! We kregen ook geen brood. Toen we achteraf de rekening kregen heb ik dit gezegd, en was het laconiek antwoord dat ze dit vergeten waren. Hier ga ik nooit meer !

Franz
Reviewed on: 03/09/2017

HALLE verdient beter dan dit.....

Heden avond (zaterdag) om 21.30 hr aangekomen nadat wij op de website geverifieerd hadden dat de "warme keuken" tot 22.00 hr open is. Plaats genomen aan een tafel naast een koppel met kinderen die allen aan het eten waren. Een ober kwam naar onze tafel toe , niet om onze bestelling op te nemen, maar om ons mee te delen dat er geen mogelijkheid meer was om nog iets te consumeren (!) Op onze verwonderde vraag hoe dit mogelijk is, kregen wij het simpele antwoord "desole".... Inderdaad, wij werden van in het begin door de duidelijk Nederlandsonkundige ober in het FRANS aangesproken, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is in de stad HALLE. Arm HALLE.. deze stad verdient beter op de 'Grote markt'.... In ieder geval kom ik hier nooit meer. P.S.: ter plaatse vertrokken en gaan eten aan de overkant in resto "DE OLIFANT". Met open armen ontvangen, mooie avond gehad, prima gegeten en zeer vriendelijke bediening (!)

Flower

Wij gaan niet meer terug!

Met 8 personen gaan eten. Eerst was de reservatie niet goed genoteerd. Maar daar hebben ze nog een mouw aangepast. Uiteindelijk zeer lang moeten wachten tot ze kwamen opnemen. Uiteindelijk zeer weinig scampi's gekregen met een klein schoteltje frietjes voor 23,95. Geen saus geen groenten. Dan willen dessert bestellen, tot 3 keer toe gevraagd maar gewoon niet komen opnemen. Uiteindelijk beslist om ergens anders dessert gaan eten. Met de rekening hetzelfde, als we niet zo eerlijk waren geweest waren we gewoon wg geweest zonder te betalen. Duidelijk dat de klant hier niet op de eerste plaats komt.

Sandrine
Sandrine recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Cuisine de qualité mais service médiocre

Les serveurs sont des plus désagréables! Heureusement les plats étaient bons et de qualité. Mais on n'y remettra plus jamais les pieds. Décevant pour un tel établissement.

Gerda

Vreselijke ervaring!!!

Wij kwamen met 9 personen een hapje eten. Wat een vreselijke ervaring! De ober was ronduit onbeleefd en deed er alles aan om ons duidelijk te maken dat hij geen zin had om ons te bedienen. Toen we zegden: ja, als het te moeilijk is om ons te bedienen, konden we onze zin niet afmaken maar werden toegeschreeuwd door de ober die zich dan omdraaide en weg ging. De andere klanten zegden luidop dat het schandalig en ongelooflijk was dat men een groep van 9 mensen zo duidelijk buiten joeg! Ieder ander restaurant met enige waardigheid zou 9 klanten om 19.20u op zaterdagavond met open armen ontvangen! Er was nochtans plaats! Als deze zaak het hoofd niet boven water kan houden, ligt het niet aan de crisis! Eigenaar, leer uw personeel manieren. Bezocht September, 2014

Lindsay

lang geleden dat ik nog zo slecht gegeten heb.

het voorgerecht, garnaal en kaaskroket, was ok, op de tomaat na, die niet meer al te vers was. Toen dacht ik 'als het de tomaat maar is'. Maar van toens af aan ging het alleen maar bergafwaarts. hoofdgerecht zou een steak (saignant) moeten geweest zijn maar was à point, wat voor mij kauwgom is. Als je de cuisson van een steak vraagt, zie dan dat je die ook zo kan bakken, en niet enkel voor de show. Geëindigd met profiterols met ijs en warme chocoladesaus. Chocoladesaus alles behalve warm maar dat bleek dan nog het lekkerste te zijn. Mooi gepresenteerd met fruit, maar ook niet van het verste (passievrucht zag er niet smakelijk uit), de soesjes van de profiterols konden vergeleken worden met oud brood. Zeer jammer. Want de prijs was er wel.. Niveau van t eten spijtig genoeg niet.

Ann

superlekker

Hele goede bediening en totaal niet onbeleefd integendeel heel vriendelijk en aangenaam café om te vertoeven!

Sara

slecht

Eten: echt niet om over naar huis te schrijven. Bediening trekt op niets. Onbeleefd en arrogant tot en met. 85-jarige grootmoeder bestelt een cola: krijgt enkel een flesje. Er wordt gevraagd naar een glas: 'er zijn geen propere meer'. Echt niet waard dat ze klanten over de vloer krijgen.

Valérie

Une excellente découverte, nous y sommes arrivé...

Une excellente découverte, nous y sommes arrivés par hasard, nous y reviendrons par plaisir !!! Cuisine excellente avec des produits frais, la viande est de grande qualité et les carbonnades flamandes à tomber !!! très bon rapport qualité prix et un service impeccable. Je le recommande