LUNCH GARDEN HASSELT
LUNCH GARDEN HASSELT
No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

Denise
Denise recommends this restaurant for: Groups, Kids

gezellig samen eten

Dankzij de insiders kon ik samen met collega's gaan eten bij lunchgarden met korting :-) De prijs-kwaliteit was zeker ik, de bediening gebeurde zeer vlot en vriendelijk. Ik miste wel een menukaart op tafel en de groenten waren niet echt warm. Er was een gezellige drukte, er waren veel bezoekers met kinderen. De karretjes om je plateau op te zetten zijn ook heel practisch, vooral als je met ouderen of met kinderen gaat eten. Wij waren tevreden over de hoeveelheid die we op ons bord kregen en hadden een fijne maaltijd samen!

heidi
heidi recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

verrassend goed meegevallen

Het eten was heel lekker. Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar voor een snelle, gezonde hap kan je hier heel goed terecht. Heel veel keuze, dus iedereen zal er wel iets vinden waar hij zin in heeft. Of alles even lekker is, weet ik nog niet, maar de mosselen waren heel goed. En de bediening ? Alles met een grote glimlach. Ik ga er nog wel eens een keertje terug