Monday noon, Tuesday, Saturday noon
Show phone number Email

LUC
LUC recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

SUBLIEM

EEN HEEL GOED RESTAURANT MET EEN UITSTEKENDE VERHOUDING PRIJS - KWALITEIT EN VERSHEID. MET LIEFDE KLAARGEMAAKT DOOR MEVROUW HILDE EN MET EEN GLIMLACH EN EEN MOPJE DOOR MR TONNY AAN TAFEL GEBRACHT HOPELIJK KUNNEN WE HIER NOG VELE JAREN TERECHT VOOR EENS GOED TE ETEN.

Kari
Kari recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy, Price/quality

eerste maal

Spijt dat ik als inwoner van Winksele dorp niet eerder naar Winksele-Delle ben gereisd om er eens te eten. Het eten was lekker, geen modern gedoe zoals nu blijkbaar mode is. Mijn vrouw en ik zweren bij de keuken die we kennen uit onze jeugd en dit was geslaagd. Prijs kwaliteit is eerlijk net zoals de bediening en het contact met de uitbaters. Voor minder grote eters raad ik aan wat te vasten alvorens er langs te gaan, de porties zijn berekend op grote eters. Benny Debie

tim
tim recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

perfect

Het eten is er prijs kwaliteit echt top! Voor die prijs eet je elders veel slechter. Alles wordt home made gemaakt en dat proef je. Zeer vriendelijk koppel met de nodige humor. Echt een aanrader dus!

Peter

Onder het gemiddelde

Recent gaan eten samen met mijn echtgenote. Het eten was gezien de prijs kwaliteit goed. Wel zeer weinig keuze op de menu en een beperkte en dure wijnkaart. Vrij koele ontvangst en weinig animo daar we de enige klanten waren.

Fabienne

Het was er gezellig een echte aanrader voor...

Het was er gezellig een echte aanrader voor prijs en kwaliteit