€€€
Show phone number Email

Raf
Raf recommends this restaurant for: Groups

Met de familie onze jaarlijkse afspraak

Ontvangst was uitstekend , hadden de bovenzaal volledig voor ons , was super leuk . Uitstekende menu ( laten samenstellen door Wouter hen zelf ) Was heeeeerlijk We werden opgediend met een brede glimlach door het personeel . Dank U vanwege de familie Cool

Raf
Raf recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

Kerst avond met de familie

Na 16 jaar opeenvolgend , nog steeds tevreden over zowel , product , kwaliteit , ontvangst en prijs ; Heel veel RESPECT !

Jef
Jef recommends this restaurant for: Groups, Kids, Gastronomy, Price/quality

Vriendelijk onthaal in een zeer mooi kader

Prijs kwaliteit:zeer goed

Bregje

prachtig!

zalige middag met zicht op tuin

Mieke

Onpersoonlijk, onvriendelijk en veel te duur

We zijn vorige zondag in de steenen haene gaan eten. Wat een tegenvaller! het begon al bij de ontvangst. We kregen een tafeltje toegewezen aan de muur terwijl er nog een vrij was aan het venster. We vroegen het tafeltje aan het venster en dit kon. Voor 1(!) aperitiefhapje, een karafje wijn, als voorgerecht 5 scampi's en als hoofdgerecht 3 slibtongetjes met kommetje droge sla , (diepvries?) frieten en als dessert crème brulee betaalden we 60 euro per persoon. Bovendien moesten we meer dan een uur wachten op het voorgerecht, hoewel het niet echt druk was! De bediening was zeer onpersoonlijk en ronduit onvriendelijk. We gingen op verkenning omdat we volgend jaar een groot familiefeest willen houden, maar we komen hier zeker niet meer terug.

Patrick

Teleurgesteld

Voorgerecht gebakken scampi's in groene curry (soep) saus ze hadden er beter een lepel bij gegeven. Hoofdgerecht gebakken slibtongen en een kraaibiefstuk met sjalot beiden bediend zonder garnituur op het bord enkel een kommetje sla voor twee en een potje of diepvries of voorgebakken frieten, maar zeker geen verse frietjes, jammer.. Als dessert een liquide crème brulee met een goedkope lepel waar er nog restanten aangingen van de vorige bezoekers. Mijn oordeel veel te duur voor het culinair niveau die wij gekregen hebben. Had me beter gevoeld met 30 euro in plaats van 44.

Heidi

Een culinair hoogstandje

Prijs/kwaliteit zeker OK. Huiswijn was van goede kwaliteit, en goed gekozen i.f.v. gerecht. Ook bediening verdient een pluim.

Ruddy

zeer goed

Het was er gezellig zitten en het eten was dik in orde

Charris

Traditionele kwaliteit

De inrichting van de Steenen Haene doet het al vermoeden: hier ga je voor een traditionele keuken. Maar wat een gastvrijheid! Hier krijg je nog een ouderwets lekker sneetje pâté van het huis, naast de gebruikelijke amuses. Lekker, grote porties, degelijke prijs-kwaliteit. Hier kom je nog terug!